Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota

Skład analizy: streszczenie wykonawcze, charakterystyka firmy, misja, cele, analiza mikroekonomiczna, nabywców, popytu, konkurencji, pozycji przedsiębiorstwa, metoda Little`a - macierz pozycji konkurencyjnej i stopnia dojrzałości rynku, analiza makrootoczenia, prognozy zjawisk ekonomicznych i branżowych, strategia marketingowa, prognozy marketingowe, budżet realizacji, działania kontrolne, analiza finansowa - bilans, rachunek zysków i strat; analiza Swot. (28 stron)

Podobne opracowania: #analiza ekonomiczna #analiza mikroekonomiczna #analiza makrootoczenia #analiza finansowa #analiza swot


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Analiza finansowa

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota pobrały na dysk również:
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (Liczba stron: 25)
Analiza ekonomiczna firmy (Liczba stron: 38)
Przykładowy test z analizy ekonomicznej (Liczba stron: 6)
Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego (Liczba stron: 33)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa (Liczba stron: 25)
Analiza strategiczna agencji reklamowej (Liczba stron: 38)


Krótko, ale na temat:
Analiza techniczno-ekonomiczna - Kkoncentruje się na ocenie rzeczowych i osobowych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Analizie poddaje się ilość, jakość i strukturę działalności wytwórczej, stopień nowoczesności wytwarzania, wyposażenie i majątek trwały, procesy zaopatrzenia w surowce i materiały, magazynowanie, gospodarowanie zatrudnieniem itp.
Makdonalizacja - Jest to globalna unifikacja potrzeb w stosunku do pewnych towarów i usług. Dotyczy to głównie przemysłów elektronicznego, samochodowego i spożywczego. Wg George’a Ritzera można wyodrębnić 4 wyznaczniki makdonalizacji: • efektywność przejścia z jednego do drugiego, • kalkuacyjność tej efektywności, • przewidywalność, • manipulacyjność.
Zakres kontroli operacyjnej - To: 1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu rocznego: - analiza sprzedaży; - analiza udziału w rynku; - analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży; - analiza wskaźników finansowych; - analiza wizerunku rynkowego firmy. 2. Analiza rentowności działalności marketingowej: - ustalenie kosztów funkcjonalnych (na dystrybucję, promocję...
Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek - To: 1. Generowanie pomysłów nowego produktu 2. Ocena i selekcja pomysłów 3. Opracowanie strategii marketingowej 4. Analiza ekonomiczna i marketingowa 5. Opracowanie prototypu nowego produktu 6. Testowanie rynku 7. Komercjalizacja
Analiza retrospektywna - (tzw. analiza ex post) celem badań jest ocena racjonalności minionych działań gospodarczych, weryfikacja słuszności podjętych wcześniej decyzji. Analiza przeszłości służy konstruowaniu lepszej przyszłości).