| Strona główna | Prace wykłady i ściągi | Opracowania na CD | Wymiana - kody | Pomoc | Regulamin | Linki | Kontakt |




4200 opracowań - kliknij tutaj i pobierz na dysk

Pomoce dla studentów:

Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Możemy Ci w czymś pomóc?
Szukasz konkretnego tematu? Napisz do nas. Znadziemy opracowania dla Ciebie.

Dołącz do grupy czytelników biuletynu serwisu ABC Ekonomii, aby otrzymywać informacje o nowościach, nowych pracach, bonusach... więcej>>


Poradnik Jak krok po kroku napisać pracę magisterską




Analiza koniunktury i badanie rynku


Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań wtórnych, klasyfikacja źródeł i metod pomiarowych, metody pierwotne, etapy procesu doboru próby, wykaz (operat) badanej populacji, podstawowe błędy w metodzie doboru i w procesie zbierania danych, badania ilościowe - główne zalety, źródła błędów w badaniu prowadzonym metodą wywiadu, etapy budowy kwestionariusza, pytania zamknięte - zalety i wady, pytania otwarte - zalety i wady, skład kwestionariusza i zasady budowy, jakościowe badania marketingowe - definicja, podstawowe zadania badaczy, podstawowe cechy stosowanych metod, kolejność prowadzenia badań; grupa dyskusyjna - pogłębione wywiady grupowe, typologia trudnych respondentów w pogłębionym wywiadzie grupowym, źródła przestrzennych zakłóceń, koncepcja pięciu S (5S - Synergy, Snowballing, Stimulation, Security, Spontanity), techniki projekcyjne. (10 stron)

Pliki podobne tematycznie: # # # #





Aby pobierać pliki wpisz kod:
Podaj swój adres e-mail:

Opracowania napisane są w programie Word. Po pobraniu na dysk można je odczytać, zmieniać i drukować.





Plik pt. Analiza koniunktury i badanie rynku należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Analiza rynku.
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.


Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Metody analizy marketingowej
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej
Analiza rynku opon
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt
Analiza sektora producentów soków owocowych



© ABC Ekonomii - ABC Ekonomii | mapa serwisu | słownik | tematy | tematyczne | Nasze serwisy: Biznes plan