MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Analiza koniunktury i badanie rynku

Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań wtórnych, klasyfikacja źródeł i metod pomiarowych, metody pierwotne, etapy procesu doboru próby, wykaz (operat) badanej populacji, podstawowe błędy w metodzie doboru i w procesie zbierania danych, badania ilościowe - główne zalety, źródła błędów w badaniu prowadzonym metodą wywiadu, etapy budowy kwestionariusza, pytania zamknięte - zalety i wady, pytania otwarte - zalety i wady, skład kwestionariusza i zasady budowy, jakościowe badania marketingowe - definicja, podstawowe zadania badaczy, podstawowe cechy stosowanych metod, kolejność prowadzenia badań; grupa dyskusyjna - pogłębione wywiady grupowe, typologia trudnych respondentów w pogłębionym wywiadzie grupowym, źródła przestrzennych zakłóceń, koncepcja pięciu S (5S - Synergy, Snowballing, Stimulation, Security, Spontanity), techniki projekcyjne. (10 stron)


Pliki powiązane tematycznie: #analiza rynku, #ankieta, #kwestionariusz, #techniki projekcyjne,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Analiza koniunktury i badanie rynku należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Analiza rynku
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Metody analizy marketingowej (Liczba stron: 11)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej (Liczba stron: 17)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt (Liczba stron: 16)
Analiza rynku opon (Liczba stron: 10)
Analiza rynku - zagadnienia (Liczba stron: 6)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Analiza rynku - zagadnienia (Liczba stron: 6)
Analiza koniunktury i badanie rynku (Liczba stron: 10)
Analiza strategiczna browaru (Liczba stron: 14)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Badanie preferencji konsumentów piwa (Liczba stron: 14)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze - wykłady (Liczba stron: 32)