Analiza marketingowa producenta kostki brukowej
Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza sprzedaży, cele marketingowe, strategia marketingowa, pozycjonowanie produktu w segmentach docelowych, marketing mix, struktura przestrzenna produktu, cena, polityka (strategia) cenowa, dystrybucja, promnocja, programy instrumentalne, kontrola i weryfikacja planu (37 stron)
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).
Podobne opracowania: #przykładowa analiza marketingowa #analiza rynku #macierz BCG
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Analiza marketingowa producenta kostki brukowej należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Analiza rynku
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Analiza marketingowa producenta kostki brukowej pobrały na dysk również:
Optimum producenta i konsumenta - referat (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących (Liczba stron: 55)
Strategia i polityka marketingowa firmy (Liczba stron: 14)
Podstawy mikroekonomii - wykłady (Liczba stron: 33)
Krótko, ale na temat:
Zakres kontroli operacyjnej - To:
1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu rocznego:
- analiza sprzedaży;
- analiza udziału w rynku;
- analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży;
- analiza wskaźników finansowych;
- analiza wizerunku rynkowego firmy.
2. Analiza rentowności działalności marketingowej:
- ustalenie kosztów funkcjonalnych (na dystrybucję, promocję...
Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek - To:
1. Generowanie pomysłów nowego produktu
2. Ocena i selekcja pomysłów
3. Opracowanie strategii marketingowej
4. Analiza ekonomiczna i marketingowa
5. Opracowanie prototypu nowego produktu
6. Testowanie rynku
7. Komercjalizacja
Analiza retrospektywna - (tzw. analiza ex post) celem badań jest ocena racjonalności minionych działań gospodarczych, weryfikacja słuszności podjętych wcześniej decyzji. Analiza przeszłości służy konstruowaniu lepszej przyszłości).
Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego - To
1. Produkt – (Product) – jakość, asortyment, marka, logo, opakowanie, gwarancja, usługi
2. Cena – (Price) – kredyt, rabat, skonto
3. Dystrybucja – (Place) – kanały dystrybucyjne, fizyczny obieg produktów, logistyka marketingowa
4. Promocja – (Promotion) – reklama, akwizycja sprzedaży, sprzedaż osobista,...
Znak towarowy - Łączy w sobie dwa pojęcia:
1. nazwa handlowa jest to nazwa lub skrót nazwy producenta i pośrednika
2. marka handlowa to nazwa, termin, napis, symbol, wzór ; stosowana jest przez producenta lub dystrybutora w celu identyfikacji swoich towarów.
|