MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Analiza marketingowa producenta kostki brukowej

Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza sprzedaży, cele marketingowe, strategia marketingowa, pozycjonowanie produktu w segmentach docelowych, marketing mix, struktura przestrzenna produktu, cena, polityka (strategia) cenowa, dystrybucja, promnocja, programy instrumentalne, kontrola i weryfikacja planu (37 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura).


Pliki powiązane tematycznie: #przykładowa analiza marketingowa, #analiza rynku, #macierz BCG,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Analiza marketingowa producenta kostki brukowej należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Analiza rynku
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Metody analizy marketingowej (Liczba stron: 11)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej (Liczba stron: 17)
Analiza rynku opon (Liczba stron: 10)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt (Liczba stron: 16)
Analiza koniunktury i badanie rynku (Liczba stron: 10)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (Liczba stron: 37)
Optimum producenta i konsumenta - referat (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących (Liczba stron: 55)
Strategia i polityka marketingowa firmy (Liczba stron: 14)