Wyszukiwarka serwisu

Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej

Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej, wnioski z badania ankietowego i prezentacja wyników, przychody ze sprzedaży, koszty działalności, rentowność sprzedaży netto, konkurencja, dystrybucja, gwarancja, promocja, określenie mocnych i słabych stron firmy. (17 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #analiza marketingowa, #badania ankietowe,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Analiza rynku
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Metody analizy marketingowej (Liczba stron: 11)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt (Liczba stron: 16)
Analiza koniunktury i badanie rynku (Liczba stron: 10)
Analiza rynku opon (Liczba stron: 10)
Analiza rynku - zagadnienia (Liczba stron: 6)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej (Liczba stron: 17)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (Liczba stron: 37)
Strategia i polityka marketingowa firmy (Liczba stron: 14)
Projekt strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 13)
Biznes plan kafejki internetowej (Liczba stron: 19)
Studium przypadku IBM (Liczba stron: 5)