Wyszukiwarka serwisu

Analiza rynku - zagadnienia

Zbiór opracowanych zagadnień z analizy rynku, a w nich m.in.: definicja rynku w węższym i w szerszym sensie, klasyfikacji rynków, podstawowe podmioty rynku, stosunki wymiany i stosunki równoległe, cechy otwartej gospodarki rynkowej, nisza rynkowa i segment rynku, koniunktura makroekonomiczna, fazy cyklu koniunkturalnego, metody badania koniunktury makroekonomicznej (test koniunkturalny - metoda jakościowa, barometr koniunktury, metoda ekonometryczna, metoda rachunkowości narodowej oraz ekspertów), teoria trzech sektorów w badaniu rynku, konkurencja, definicja i interpretacja współczynnika elastyczności cenowej popytu (+ wzory), definicja sektora, elementy wzorcowej analizy rynku, groźba nowych wejść jako czynnik konkurencji, groźba substytucji jako czynnik konkurencji, siła przetargowa dostawców, siła przetargowa nabywców, rywalizacja pomiędzy firmami, definicja konkurencyjności, rynek potencjalny, grupy strategiczne, wymiary strategii konkurencji, strategie analizy sektora. (6 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #analiza rynku, #fazy cyklu koniunkturalnego, #nisza rynkowa, #podstawy marketingu, #analiza marketingowa,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Analiza rynku - zagadnienia należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Analiza rynku
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Metody analizy marketingowej (Liczba stron: 11)
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej (Liczba stron: 17)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt (Liczba stron: 16)
Analiza koniunktury i badanie rynku (Liczba stron: 10)
Analiza rynku opon (Liczba stron: 10)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Analiza rynku opon (Liczba stron: 10)
Metody analizy marketingowej (Liczba stron: 11)
Analiza rynku - zagadnienia (Liczba stron: 6)
Analiza sektora producentów soków owocowych (Liczba stron: 18)
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia (Liczba stron: 19)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)