Top strony
Wyszukiwarka serwisu
ściąga z marketingu międzynarodowego | ryzyko bankowe | marketing usług | zadania z makroekonomii | metody walki z inflacją | papiery wartościowe | zarządzanie zmianami | logistyka w przedsiębiorstwie | ocena ryzyka | prezentacje z matematyki finansowej | produkt | zarządzanie przez cele |

Analiza strategiczna agencji reklamowej

Skład pracy: historia powstania i rozwoju firmy, struktura organizacyjna, oferowane usługi i produkty, odbiorcy, promocja, konkurenci na rynku reklamy, misja przedsiębiorstwa, cele firmy, metodyka dekompozycji celów na zadania (schematy), dane finansowe, bilans, rachunek zusków i strat (wyników), analiza swot (mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia), modele sfer działania przedsiębiorstwa (schemat), model funkcji stanowiska roboczego, model procesu, dynamiczny procesu produkcji, model danych – wyrobów, usługi, opis zadania. (38 stron)

Liczba stron: 38

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura)




Podobne opracowania: #analiza strategiczna #promocja #konkurencja #misja przedsiębiorstwa #analiza ekonomiczna #analiza swot


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Na stronie znajduje się 541 plików do pobrania. Wyślij link na e-mail

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 541 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 541 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 541 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 541 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 541 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 541 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Analiza strategiczna agencji reklamowej należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Analiza strategiczna i Swot

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Analiza strategiczna agencji reklamowej pobrały na dysk również:
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (Liczba stron: 25)
Analiza strategiczna browaru Strzelec (Liczba stron: 14)
Analiza strategiczna Próchnik S.A. (marka odzieżowa) (Liczba stron: 39)
Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) (Liczba stron: 19)
Analiza strategiczna - praca teoretyczna (Liczba stron: 10)
Analiza 5 sił Portera jako przykład analizy strategicznej - referat (Liczba stron: 11)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Strategiczna orientacja logistyki - Może znaleźć wyraz w długofalowym kreowaniu i kształtowaniu struktur sieci logistycznych i realizowania w tej sieci procesów transformacji przepływów towarowych i informacyjnych. W drugim wypadku...
Strategiczna jednostka biznesu i jej cechy - Strategiczna jednostka biznesu celowo ukształtowana i organizacyjnie wyodrębniona dziedzina interesów przedsiębiorstwa, względnie jednorodna z punktu widzenia prowadzenia skutecznego zarządzania strategicznego; Cechy: - pojedynczy biznes lub zbiór...
Zakres kontroli operacyjnej - To: 1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu rocznego: - analiza sprzedaży; - analiza udziału w rynku; - analiza wpływu wydatków marketingowych na wielkość sprzedaży; - analiza wskaźników...
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa - Musi dotyczyć wszystkich jego obszarów, nie tylko sfery ekonomicznej, lecz także technologicznej, marketingowej, społecznej i kulturowej, wymaga zatem łączenia metod jakościowych i ilościowych. Końcowym akordem każdej...
Analiza strategiczna - Jest zbiorem działań wykorzystujących zarówno metody ilościowe jak i jakościowe z różnych dziedzin, tj. ekonomii, finansów, psychologii, statystyki, marketingu, które mają na celu zebranie, zinterpretowanie...