Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Analiza strategiczna agencji reklamowej

Skład pracy: historia powstania i rozwoju firmy, struktura organizacyjna, oferowane usługi i produkty, odbiorcy, promocja, konkurenci na rynku reklamy, misja przedsiębiorstwa, cele firmy, metodyka dekompozycji celów na zadania (schematy), dane finansowe, bilans, rachunek zusków i strat (wyników), analiza swot (mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia), modele sfer działania przedsiębiorstwa (schemat), model funkcji stanowiska roboczego, model procesu, dynamiczny procesu produkcji, model danych – wyrobów, usługi, opis zadania. (38 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura).

Pliki powiązane tematycznie: #analiza strategiczna, #promocja, #konkurencja, #misja przedsiębiorstwa, #analiza ekonomiczna, #analiza swot,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)



Plik pt. Analiza strategiczna agencji reklamowej należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Analiza strategiczna i Swot
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego (Liczba stron: 17)
Etapy analizy strategicznej (Liczba stron: 9)
Analiza strategiczna - praca teoretyczna (Liczba stron: 10)
Analiza SWOT - TOWS - referat (Liczba stron: 6)
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (Liczba stron: 25)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Analiza strategiczna agencji reklamowej (Liczba stron: 38)
Analiza strategiczna salonu fryzjerskiego (Liczba stron: 25)
Analiza strategiczna browaru (Liczba stron: 14)
Analiza strategiczna - praca teoretyczna (Liczba stron: 10)
Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej (Liczba stron: 27)
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego (Liczba stron: 28)