Wyszukiwarka serwisu

Badania marketingowe jako system informacji o rynku

Skład pracy: obszary badań marketingowych, podstawowe źródła, procedura, proces badania (+ schemat), instrumenty (kwestionariusz, pytania zamknięte i otwarte, urządzenia mechaniczne), system informacji o rynku (źródła pierwotne i wtórne informacji). (28 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura) oraz przypisy.

Pliki powiązane tematycznie: #badania marketingowe, #system informacji marketingowej,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Badania marketingowe jako system informacji o rynku należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Badania marketingowe
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie (Liczba stron: 34)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (Liczba stron: 12)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) (Liczba stron: 11)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Liczba stron: 28)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (Liczba stron: 12)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie (Liczba stron: 34)
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) (Liczba stron: 11)