Badania marketingowe - teoria
Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji, definicje populacji i próby (próba celowa, imienna, losowa, nielosowa, adresowa), badanie rynku, produktu, cen, dystrybucji, promocji, raport z badania, ankieta oraz kwestionariusz i etapy jego opracowania, rodzaje pytań, pytania otwarte i zamknięte - zastosowanie, zalety i wady oraz przykłady pytań; skalowanie zrównoważone i niezrównoważone, parzyste (wymuszające) i nie parzyste (nie wymuszające), skale nominalne, porządkowe, przedziałowe, stosunkowe, jednowymiarowe, prosta skala postaw, skala porównań parami (Thurstona), sumowanych ocen (rangowa), sumowanych ocen (porównawcza), złożone skale postaw, semantyczna, Stapela, Likerta, skala pozycyjna, metody badawcze w badaniach marketingowych, obserwacja, panele (stałe, okresowe, pocztowe, telefoniczne, bezpośrednie, jednotematyczne, wielotematyczne, statyczne, dynamiczne, planel konsumentów, punktów sprzedaży), ankieta (komputerowa, ogólna, audytoryjna, bezpośrednia, telefoniczna, radiowa i telewizyjna), wywiady (jawne, ukryte, standaryzowane, niestandaryzowane, proste, pogłębione, indywidualne, wywiad kliniczny, ukierunkowany, zogniskowany, wywiady grupowe) testy (preferencji, porządkowania twórczego, listowy, różnicowania semantycznego, elementarny, projekcyjne, skojarzeń słownych, swobodnych, kontrolowanych, uzupełnień, uzupełnień zdań, uzupełnień krótkich opowiadań, konstrukcji, rysunkowy, obrazkowy, wyobrażeń, opisu osób, odgrywania roli, personifikacji, spostrzegawczości, rozpoznawania, fizjologiczny, fal mózgowych, - ruchu gałek ocznych, ruchu źrenic, wrażliwości skóry). (21 stron)
Liczba stron: 21
Podobne opracowania: #badania marketingowe #analiza rynku
Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy
nie klikać w linki do formularza zamawienia.
Na stronie znajduje się 547 plików do pobrania.
Wyślij link na e-mail
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie jest 547 plików) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
JUŻ WKRÓTCE |
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 547 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Badania marketingowe - teoria należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Badania marketingowe
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Badania marketingowe pobrały na dysk również:
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Badania marketingowe w Internecie (Liczba stron: 20)
Badanie preferencji konsumentów piwa (Liczba stron: 14)
Badania ankietowe - referat (Liczba stron: 10)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Liczba stron: 28)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Marketing w służbie zdrowia - Definiując orientację marketingową w służbie zdrowia, należy wskazać na następujące obszary działań marketingowych1: badania marketingowe rynku docelowego, badania marketingowe rynku docelowego, projektowanie usług adekwatnych do...
Grupy działań cyklu marketingowego - Na marketing składają się grupy działań, które w terminologii fachowej zwane są cyklem marketingowym:
- analiza otoczenia przedsiębiorstwa;
- badania marketingowe i badania rynku;
- selekcja rynków;
-...
Funkcje badań marketingowych - Funkcje badań marketingowych są zróżnicowane i obejmują cały proces planowania, projektowania, przeprowadzania i analizowania badań.
Najważniejsze funkcje badań marketingowych:
- Poznanie potrzeb i preferencji klientów - badania...
Badania marketingowe - To systematyczne projektowanie, zbieranie, analizowanie i prezentowanie danych i wyników badań związanych z sytuacją marketingową przedsiębiorstwa w celu podjęcia decyzji marketingowych lub oszacowania ryzyka ich...
Etapy badania rynku - To:
1. Przygotowanie badania;
2. Realizacja badania;
3. Analiza i interpretacja wyników;
4. Komunikowanie wyników (raport z badań).
|