Wyszukiwarka serwisu

Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie

Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i badań marketingowych. Poza tym: marketingowy system informacyjny, informacja, różnice między badaniami marketingowymi a systemem informacji marketingowej, podział, procedura i zakres badań, źródła informacji, dobór próby (element populacji, liczebność próby, metoda dobor), błędy doboru próby, ankieta - znaczenie, rodzaje, błędy ankiety, zasady prawidłowej budowy kwestionariusza, etapy budowy, rodzaje pytań, skala i skalowanie, ankieta pocztowa, prasowa, radiowa i telewizyjna, komputerowa, ogólna, opakowaniowa, audytoryjna, bezpośrednia, telefoniczna, list przewodni, panel konsumentów, rodzaje paneli, metody ilościowe a metody jakościowe, klasyfikacja wywiadów bezpośrednich, metody projekcyjne, pomiary fizjologiczne, metody obserwacji i heurystyczne (metoda ocen ekspertów, delficka i burzy mózgów), rejestracja i spis, degustacja, eksperyment rynkowy, zalety i wady wywiadu zogniskowanego, metody projektowania badania, budowy kwestionariusza, rodzaje pytań i zasady ich budowy, skalowanie odpowiedzi. (34 strony)

Pliki powiązane tematycznie: #badania rynkowe, #badania marketingowe, #badanie rynku, #ankieta, #system informacji marketingowej,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Badania marketingowe
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (Liczba stron: 12)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Liczba stron: 28)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) (Liczba stron: 11)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (Liczba stron: 12)
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Liczba stron: 28)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie (Liczba stron: 34)
Badania marketingowe w Internecie (Liczba stron: 20)