MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora

Skład pracy: fazy cyklu życia produktu oraz omówienie poszczególnych faz - faza wprowadzenia, wzrostu, rozkwitu i schyłku, porównanie faz wg kilku kategorii (klienci, cena, konkurencja, produkcja, zyski), zagadnienia podsumowujące cykl, gwiazy, znaki zapytania, dojne krowy i psy - macierz BCG, wartość dodana, cykl życia produktów a wielkość sprzedaży i zysków, bariery wejścia i wyjścia z sektora wraz z omówieniem - ekonomia skali, zróżnicowanie wyrobów, potrzeby kapitałowe, dostęp do kanałów dystrybucji, gorsza sytuacja kosztowa niezależnie od skali, polityka państwa. (14 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura).


Pliki powiązane tematycznie: #cykl życia produktu,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Liczba stron: 7)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (Liczba stron: 14)
Analiza rynku opon (Liczba stron: 10)
Analiza sektora producentów soków owocowych (Liczba stron: 18)
Atrybuty produktu (Liczba stron: 9)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu (Liczba stron: 6)
Zarządzanie produkcją - zagadnienia (Liczba stron: 19)