Wyszukiwarka serwisu

Czym jest marketing?

Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji), identyfikacja i zaspokajanie potrzeb konsumentów, mix marketingowy (4P - Product, Price, Promotion, Place czyli produkt, cena, promocja, dystrybucja), niekontrolowane elementy otoczenia marketingowego, nowe standardy wartości dla konsumenta, wartość konsumencka, ewolucja orientacji rynkowej - era produkcji, sprzedaży, koncepcji marketingowych, orientacji rynkowej), szerokość i głębokość działań marketingowyc. (15 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura).

Pliki powiązane tematycznie: #podstawy marketingu, #marketing,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Czym jest marketing? należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Czym jest marketing? (Liczba stron: 15)
Marketing mix - referat (Liczba stron: 10)
Marketing i jego elementy (Liczba stron: 14)
Sponsoring sportowy (Liczba stron: 20)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Doskonalenie kadr - referat (Liczba stron: 8)