MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Franchising a kanały dystrybucji

Skład pracy: definicja franchisingu, historia rozwoju, klasyfikacje i podziały (product distribution, business format franchising, produkcyjny, dystrybucyjny, usługowy, mieszany, bezpośredni, wielokrotny, subfranchising, konwersyjny, międzynarodowy), pakiet franchisingowy, świadczenia franchisobiorcy i franchisodawcy, umowa, zalety i wady franchisingu, porównanie ze stosunkiem pracy, dystrybucją, licencją, franchising jako szansa rozwoju przedsiębiorczości. (23 strony)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura).


Pliki powiązane tematycznie: #franchising, #źródła finansowania przedsiębiorstwa,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Franchising a kanały dystrybucji należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Finanse przedsiębiorstwa
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa - rodzaje i obszary zmian (Liczba stron: 24)
Franchising i jego wpływ na skuteczność działań wybranych firm (Liczba stron: 12)
Franczyza - istota i korzyści franchisingu (Liczba stron: 15)
Ekonomiczna wartość dodana - EVA (Liczba stron: 9)
Restrukturyzacja operacyjna i organizacyjna przedsiębiorstwa (Liczba stron: 9)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Franchising a kanały dystrybucji (Liczba stron: 23)
Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji (Liczba stron: 5)
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec (Liczba stron: 9)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Zagadnienia na egzamin z marketingu (Liczba stron: 24)