Cele TQM
-
Zarządzanie przez cele - referat - Skład pracy: definicja i ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi, cele i zasady zzl, modelu cyklu ZZL opracowany przez Tichyego, Fombruna i...
Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Reklama - referat - Skład pracy to: historia (geneza) reklamy, era przedmarketingowa, informacji masowej, era badań, pierwsza gazeta, czasopisma, pojęcie reklamy i jej cele...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Plan promocji wody mineralnej - projekt - Przykładowy plan promocji: cele przedsiębiorstwa, cele promocji, budżet, opis produktu, dystrybucja, termin trwania kampanii promocyjnej, adresaci (odbiorcy) promocji i sposób...
Liczba stron: 8
-
Negocjacje - opracowanie - Skład opracowania: planowanie, cele, analiza proporcji, wstępna forma współpracy, sugestie dotyczące stadium planowania, zespół negocjacyjny (skład, przywódca, członkowie zespołu), przygotowanie...
Liczba stron: 24
-
Niezależność banku centralnego - referat - Skład pracy: bank centralny jako instytucja, funkcje i cele BC, czynności bankowe, argumenty za i przeciw niezależności banku centralnego, niezależność...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Cele i przekonania konsumenta - Praca zaliczeniowa na temat celów i przekonań konsumenta, w tym m.in. model racjonalności wzajemnego oddziaływani Laudana, przyczyny dokonywania zakupów, typy...
Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia
-
Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
Liczba stron: 30 - ✅Przypisy
-
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
GATT i WTO - Skład opracowania: geneza, rola, cele i znaczenie GATT (Układ Ogólny w Sprawie Taryf Celnych i Handlu), płaszczyzna instytucjonalna, zakres działalności...
Liczba stron: 13
-
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości - Skład pracy: opis firmy, cel planu marketingowego, deklaracja misji, cele marketingowe i finansowe, charakterystyka produktów, zdefiniowanie rynków docelowych, wielkość i...
Liczba stron: 16
-
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem - Skład pracy: definicja planu marketingowego i jego znaczenie, cele i zakres (wymogi) oraz zadania, proces planowania w przedsiębiorstwie, zasady konstrukcji...
Liczba stron: 16 - ✅Przypisy
-
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej - Zawartość planu: podstawowe wiadomości o firmie, ankieta, koncepcja i plan strategiczny, analiza otoczenia, Swot, macierz BCG (Boston Consulting Group), cele...
Liczba stron: 17
-
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa - rodzaje i obszary zmian - Skład pracy: rodzaje restrukturyzacji (restrukturyzacja kreatywna - rozwojowa, antycypacyjna, dostosowawcza, naprawcza), cechy restrukturyzacji naprawczej i rozwojowej oraz podejmowane przedsięwzięcia (cele)...
Liczba stron: 24 - ✅Przypisy
-
Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Sponsoring sportowy - Skład pracy: definicja, cele i rodzaje sponsoringu oraz ich charakterystyka (finansowy, rzeczowy, usługowy, osobowy, instytucjonalny, projektowy, wyłączny, ko-sponsoring, imienny, emblematowy,...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Analiza strategiczna browaru Strzelec - Skład analizy: struktura branży, strategiczna charakterystyka, pozycja piwa na krzywej cyklu życia, główne siły sprawcze koniunktury, problemy stojące przed branżą,...
Liczba stron: 14
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi - referat - Skład opracowania: definicja zarządzania zasobami ludzkimi, cele ZZL, rekrutacja (zatrudnianie) i selekcja, Assessment Centre (definicja, zastosowanie, cele), elementy analizy stanowiska,...
Liczba stron: 20
-
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej - Praca składa się z omówienia m.in. takich zagadnień jak: pojęcie, istota public relations (PR) oraz 3 jego aspekty, działania PR,...
Liczba stron: 26 - ✅Przypisy
-
Analiza strategii firmy - Skład analizy: historia firmy, opis usług, strategia ich realizacji, majątek, poziom zapasów, dostawcy i odbiorcy, koszty stałe i zmienne działalności...
Liczba stron: 51
-
Organizacja i zarządzanie - zagadnienia - Zbiór omówionych zagadnień z podstaw organizacji i zarządzania, a w nim definicje, cechy, podziały. Skład opracowania: kierowanie, planowanie, organizowanie, przewodzenie,...
Liczba stron: 9
-
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
Liczba stron: 16
-
Polityka pieniężna banku centralnego w latach 1989 - 2005 - Praca omawia politykę pieniężną NBP, a składa się z dwóch rozdziałów. Pierwszy z nich to rozdział typowo teoretyczny. Drugi to...
Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Polityka personalna i jej funkcje - opracowanie - Opracowanie na temat polityki personalnej, w którym omówione zostały takie zagadnienia jak m.in.: definicja polityki personalnej, jej zasady i etapy...
Liczba stron: 10
-
Plan marketingowy firmy budowlanej - Elementy tego planu marketingowego to: ogólna charakterystyka i opis firmy, która działa m.in. w sferze budownictwa użyteczności publicznej, budownictwa...
Liczba stron: 35
-
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących - Skład planu marketingowego: streszczenie - główne cele i zamierzenia, istota przedsięwzięcia, korzyści, koszty, nakłady oraz zyski, źródła, wysokość i warunki...
Liczba stron: 55
-
Model 7S - opracowanie - Czym tak właściwie jest model 7S? Opracowanie stara się przyjrzeć temu tematowi, a elementy, które porusza to m.in.: powód stworzenia...
Liczba stron: 9
-
Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania - Skład pracy: informacje wstępne o analizie czynnikowej, jej zastosowanie w badaniach marketingowych, cele i definicja analizy czynnikowej, procedura analizy (założenia,...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Inwestycje jako warunek rozwoju przedsiębiorstw - Elementy pracy to: definicja inwestycji, przedsięwzięcia inwestycyjnego, zadania inwestycyjnego, obiektu inwestycyjnego; podział inwestycji (wraz ze schematem), inwestycje rzeczowe, finansowe, niematerialne,...
Liczba stron: 30 - ✅Przypisy
-
Plan marketingowy - teoria - Skład opracowania: zdefiniowanie planu marketingowego, kroki w tworzeniu planu strategicznego, zbiór pytań jakie należy sobie zadać przed ustaleniem planu marketingowego...
Liczba stron: 17
-
Controlling logistyczny - Skład pracy: cele i zadania controllingu w logistyce, controlling jako system wspomagający zarządzanie logistyczne (schemat), zadania strategiczne, procedura wprowadzania controllingu...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia
|