Dystrybucja jako element marketingu mix
-
Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix, koncepcja 4P i 4C, produkt jako...
Liczba stron: 58
-
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego - Zagadnienia z marketingu międzynarodowego omówione na zasadzie pytanie - odpowiedź, a w nich m.in.: rozwój koncepcji marketingowej, stopnie internacjonalizacji przedsiębiorstwa,...
Liczba stron: 16
-
Promocja jako narzędzie marketingu - Skład pracy to: funkcje promocji (funkcja informacyjna, pobudzająca, konkurencyjna), narzędzia polityki promocji (reklama, sprzedaż osobista, promocja dodatkowa, public relations), związek...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Cena w ujęciu marketingowym - referat - W skład tego referatu, omawiającego problematykę ceny z punktu widzenia marketingu, wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja ceny i jej...
Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia
-
Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Rodzaje i funkcje kanałów dystrybucji - Skład pracy: definicja kanału dystrybucji (KD), proces dystrybucji, KD jako źródło informacji, rodzaje kanałów, dystrybucja selektywna oraz intensywna, wydłużanie i...
Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
Liczba stron: 6
-
Marketing miasta - Skład opracowania: podstawowe pojęcia i definicje oraz poziomy (+ schemat) marketingu miasta, klienci i sprzedawcy miasta, system celów (+ schemat)...
Liczba stron: 12
-
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
Liczba stron: 16
-
Proces dystrybucji - Projekt opisujący przykładowy proces dystrybucji, na podstawie dystrybucji gazety. Skład projektu: charakterystyka przedsiębiorstwa, cel i koszty całkowite dystrybucji, kanały, elementy...
Liczba stron: 15
-
Marketing mix - referat - Praca zawiera omówienie koncepcji marketingu mix: na wstępie znajduje się definicja oraz schemat, na którym przedstawiona jest formuła 4P (product,...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser - Za przykład posłużyła spółka działająca na rynku międzynarodowym, również w Polsce, gdzie przejęła zakłady Pollena. Funkcjonuje ona w 3 branżach:...
Liczba stron: 40 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
Liczba stron: 2
-
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec - Skład opracowania: charakterystyka produktu oraz spożycie piwa, charakterystyka rynku, opis dystrybucji w Grupie Żywiec, kanały on premise i off premise,...
Liczba stron: 9
-
Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji), identyfikacja i zaspokajanie...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
Liczba stron: 24
-
Hasła i slogany w manipulacji konsumentem - W skład pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja manipulacji, zasady właściwej komunikacji które wyznaczył Joseph Pultizer (schemat), komunikat reklamowy...
Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia
-
Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
Liczba stron: 30 - ✅Przypisy
-
Motywacja jako element zarządzania zasobami ludzkimi - Skład opracowania: przybliżenie pojęcia motywacji i motywowania, bodźce motywacyjne, hierarchia potrzeb Abrahama H. Maslowa, motywacyjne kształtowanie płac - polityka płacowa,...
Liczba stron: 10
-
Test z marketingu - Przykładowy z marketingu. 60 pytań, a w nich m.in.: determinanty usługi, poszerzenie kompozycji marketingu mix w usługach o dodatkowe elementy,...
Liczba stron: 6
-
Negocjacje cenowe - Skład opracowania: definicja i fazy negocjacji (przygotowanie, otwarcie rozmów, przedstawienie propozycji, ustępstwa i oferty), zasada 'ustępstwo za ustępstwo' oraz 'obszaru...
Liczba stron: 14 - ✅Przypisy
-
Skarbowe papiery wartościowe jako element finansów publicznych - Skład opracowania: podstawowe pojęcia i definicje - papier wartościowy, papiery wartościowe imienne i na okaziciela, Skarb Państwa; bony skarbowe -...
Liczba stron: 10
-
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C - Skład opracowania: definicja marketingu mix, istota, strategia marketingowa 4P McCarthy'ego (produkt, cena, dystrybucja, promocja), marketing mix w usługach - 7P,...
Liczba stron: 3
-
Wykłady z marketingu międzynarodowego - Opracowanie teoretyczne z marketingu międzynarodowego: definicja i wymiary marketingu międzynarodowego, marketing zagraniczny, sublokalny (regionalny), globalny, internacjonalizacja firm, czynnikami decydującymi o...
Liczba stron: 29
-
Dystrybucja towarów w przykładowym przedsiębiorstwie - Skład pracy: cel projektu, ogólne zasady gospodarki magazynowej, definicja magazynu, jego skład i sposoby określania wielkości, podział magazynów i ich...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
Liczba stron: 29 - ✅Bibliografia
-
Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
Liczba stron: 26
-
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka - Praca na temat czarnego Public Relations stosowanego w kampaniach wyborczych. Można ją potraktować zarówno jako pracę licencjacką, jak i pracę...
Liczba stron: 66 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Negocjacje - praca - Skład pracy: definicja negocjacji, sformułowanie sytuacji kiedy warto prowadzić negocjacje, zasady 'wybrana - wygrana', zasady prowadzenia negocjacji w stylu rzeczowym,...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia
|