Elementy planu marketingowego
-
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem - Skład pracy: definicja planu marketingowego i jego znaczenie, cele i zakres (wymogi) oraz zadania, proces planowania w przedsiębiorstwie, zasady konstrukcji...
Liczba stron: 16 - ✅Przypisy
-
Plan marketingowy - teoria - Skład opracowania: zdefiniowanie planu marketingowego, kroki w tworzeniu planu strategicznego, zbiór pytań jakie należy sobie zadać przed ustaleniem planu marketingowego...
Liczba stron: 17
-
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości - Skład pracy: opis firmy, cel planu marketingowego, deklaracja misji, cele marketingowe i finansowe, charakterystyka produktów, zdefiniowanie rynków docelowych, wielkość i...
Liczba stron: 16
-
Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
Liczba stron: 14
-
Plan marketingowy biura podróży - Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w...
Liczba stron: 14
-
Jak napisać biznes plan - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której opisano takie zagadnienia dotyczące przygotowania biznes planu jak m.in.: definicja biznes planu, funkcje i...
Liczba stron: 26
-
Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego - Skład biznes planu: profil i zakres działania firmy, zakres oferowanych usług i produktów, ogólne informacje o klientach (w tym portret...
Liczba stron: 33 - ✅Bibliografia
-
Biznesplan narzędziem zarządzania - Praca teoretyczna dotycząca tematyki biznes planu - definicja i istota projektu planowania, funkcje i opracowanie biznes planu, rodzaje i schemat...
Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy restauracji - Skład planu marketingowego to: krótki wstęp z informacją czym jest plan marketingowy, misja firmy, analiza zewnętrzna - rynek lokalny, konkurencja,...
Liczba stron: 10
-
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
Liczba stron: 16
-
Plan marketingowy firmy budowlanej - Elementy tego planu marketingowego to: ogólna charakterystyka i opis firmy, która działa m.in. w sferze budownictwa użyteczności publicznej, budownictwa...
Liczba stron: 35
-
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego - Skład pracy: pisemne metody prezentacji, raport, rodzaje metod graficznych, czym jest prezentacja ustna, konspetk, jakie są metody kontroli i oceny...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Badania marketingowe - Lotto (projekt) - Badanie marketingowe, które ma na celu odpowiedzieć 'Dlaczego ludzie grają w Lotto'. Praca ta zawiera cel badania, hipotezy, metody badania,...
Liczba stron: 18
-
Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji), identyfikacja i zaspokajanie...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy - Skład planu: wstępne streszczenia, analiza nabywców, segmentacja, analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze i karty okolicznościowe, określenie...
Liczba stron: 46
-
Plan Balcerowicza - próba oceny efektów planu (referat) - Skład pracy: tło historyczne i sytuacja gospodarcza kraju w 1989 roku, uwarunkowania reform, sytuacja makroekonomiczna (w tym wykres kształtowania się...
Liczba stron: 23 - ✅Bibliografia
-
Biznes plan księgarni - Prosty, krótki biznes plan, w skład którego wchodzi: plan organizacyjny, strategiczny (m.nin. konkurencja, analiza SWOT - mocne i słabe strony,...
Liczba stron: 11
-
Marketingowy system informacji - referat - Skład pracu: cechy informacji marketingowych będących podstawą procesów decyzyjnych w przedsiębiorstwie, definicja marketingowego systemu informacji, związek typów decyzji z potrzebami...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Funkcje zarządzania - referat - Skład referatu: pojęcie zarządzania (kilka wybranych definicji, w tym zarządzanie w ujęciu instytucjonalnym i funkcjonalnym), podstawowe funkcje zarządzania wg H....
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Biznes plan kafejki internetowej - Skład tego biznes planu to analiza marketingowa z oceną polskiego rynku internetowego, założenia planu finansowego z prognozą kosztów, rachunku zysków...
Liczba stron: 19
-
Biznes plan - nadruki sublimacyjne (prezentacja) - Prosty biznes plan przygotowany w formie prezentacji Power Point. Firma zajmować się będzie wykonywaniem nadruków w technologii sublimacyjnej na kubkach,...
Liczba stron: 22
-
Istota zarządzania projektami - Skład pracy: geneza pojęcia projektu i projektu organizacyjnego, rodzaje projektów (projekty inwestycyjne, organizacyjne, rozwojowe, biznesowe), zarządzanie projektami, cztery podstawowe składowe...
Liczba stron: 4 - ✅Przypisy
-
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Marketing mix - referat - Praca zawiera omówienie koncepcji marketingu mix: na wstępie znajduje się definicja oraz schemat, na którym przedstawiona jest formuła 4P (product,...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej - Elementy planu są następujące: streszczenie menedżerskie, marketing mix, charakterystyka produktu, cena, dystrybucja, polityka promocji, promocja osobista, rynek, sytuacja finansowa firmy,...
Liczba stron: 20
-
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących - Skład planu marketingowego: streszczenie - główne cele i zamierzenia, istota przedsięwzięcia, korzyści, koszty, nakłady oraz zyski, źródła, wysokość i warunki...
Liczba stron: 55
-
Podstawy marketingu - Opracowanie teoretyczne, zawierające definicje, podziały, schematy: ewolucja koncepcji marketingu, marketing strategiczny, społeczny, partnerski, zasady i reguły marketingowe, instrumenty marketingowe, elementy...
Liczba stron: 22
-
Skutki restrukturyzacji przedsiębiorstw - Skład pracy: definicja restrukturyzacji, tło historyczne oraz polityczne uwarunkowania reform (Okrągły Stół - 4 czerwca 1989 r., Sejm Kontraktowy), sytuacja...
Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Business plan - Standardy Unido - Opracowanie omawia charakterystyczne cechy biznes planu (projektów inwestycyjnych) wg. specyfikacji stawianej przez standardy Unido. Wyszczególniono między innymi takie zagadnienia jak:...
Liczba stron: 23
-
Ankieta - Przykładowa ankieta, a w niej: identyfikacja problemu, analiza sytuacji, cel badań, zmienne istotne dla realizacji celu badań, sformułowanie hipotez, projekt...
Liczba stron: 11
|