Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyŠ


Etapy reengineeringu


  • Reengineering - referat - Sk┼éad pracy: geneza i definicja reengineeringu, metodologia, etapy wdra┼╝ania, wp┼éyw na charakter pracy, por├│wnanie z innymi programami usprawnie┼ä, praktyka reengineeringu...
    Liczba stron: 11 - ☑Bibliografia



  • Marketingowy system informacji - referat - Sk┼éad pracu: cechy informacji marketingowych b─Öd─ůcych podstaw─ů proces├│w decyzyjnych w przedsi─Öbiorstwie, definicja marketingowego systemu informacji, zwi─ůzek typ├│w decyzji z potrzebami...
    Liczba stron: 12 - ☑Bibliografia

  • Kapita┼é intelektualny w przedsi─Öbiorstwie - Sk┼éad opracowania: istota kapita┼éu intelektualnego i jego sk┼éadowe (kapita┼é ludzki, strukturalny, relacyjny), podzia┼é na kategorie (aktywa rynkowe, odnosz─ůce si─Ö...
    Liczba stron: 5

  • Sprzeda┼╝ osobista - Sk┼éad opracownia: istota i znaczenie sprzeda┼╝y osobistej, zmiany w zakresie zarz─ůdzania sprzeda┼╝─ů osobist─ů, proces sprzeda┼╝y i jego etapy, proces zarz─ůdzania...
    Liczba stron: 13

  • Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) - Praca z marketingu omawiaj─ůca etapy wprowadzania na rynek nowego produktu - pomys┼é na produkt, selekcja poms┼é├│w, rozw├│j i testowanie koncepcji,...
    Liczba stron: 7 - ☑Bibliografia



  • Etapy analizy strategicznej - W pracy tej om├│wiono pi─Ö─ç etap├│w analizy strategicznej: analiz─Ö otoczenia, przedsi─Öbiorstwa, formu┼éowanie wariant├│w strategicznych, ich analizowanie, wyb├│r strategii. (9 stron)
    Liczba stron: 9 - ☑Bibliografia

  • Atrybuty produktu - Sk┼éad opracowania: struktura produktu, jego atrybuty, marka, czynniki i wyb├│r marki oraz jej cykl ┼╝ycia, pozycjonowanie marki (etapy pozycjonowania), prawa,...
    Liczba stron: 9

  • Analiza SWOT - TOWS - referat - Sk┼éad pracy: definicja analizy SWOT/TOWS, strategia agresywna (maxi-maxi), konserwatywna (maxi-mini), konkurencyjnej (mini-maxi), defensywna (mini-mini), etapy analizy SWOT/TOWS. (6 stron)
    Liczba stron: 6

  • Analiza SWOT - referat - Sk┼éad pracy: geneza analizy SWOT (od wewn─ůtrz do zewn─ůtrz), TOWS (od zewn─ůtrz do wewn─ůtrz), analiza silnych i s┼éabych stron, szans...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia

  • Analiza FMEA - praca - Sk┼éad pracy: geneza i cel analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), podzia┼é ze wzgl─Ödu na zakres stosowania (FMEA wyrobu/konstrukcji,...
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia

  • Podstawy marketingu - Opracowanie teoretyczne, zawieraj─ůce definicje, podzia┼éy, schematy: ewolucja koncepcji marketingu, marketing strategiczny, spo┼éeczny, partnerski, zasady i regu┼éy marketingowe, instrumenty marketingowe, elementy...
    Liczba stron: 22

  • Funkcje zarz─ůdzania - referat - Sk┼éad referatu: poj─Öcie zarz─ůdzania (kilka wybranych definicji, w tym zarz─ůdzanie w uj─Öciu instytucjonalnym i funkcjonalnym), podstawowe funkcje zarz─ůdzania wg H....
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia

  • Polityka asortymentowa - Sk┼éad pracy: czynniki wp┼éywaj─ůce na polityk─Ö asortymentow─ů przedsi─Öbiorstwa, kryteria kszta┼étowania asortymentu, strategie i opcje strategiczne, macierz BCG, etapy procesu zarz─ůdzania...
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia

  • Outsourcing - Sk┼éad opracowania: definicja outsourcingu, korzy┼Ťci z wprowadzenia umowy outsourcingowej, jej powodzenie, etapy wdro┼╝enia, g┼é├│wne elementy, wady um├│w, dzia┼éalno┼Ť─ç przyk┼éadowej firmy....
    Liczba stron: 9

  • Wyk┼éady z zarz─ůdzania kadrami - teoria - Opracowanie teoretyczne: definicja zarz─ůdzania kadrami, polityka personalna - jej cechy, zasady i cele, funkcje i etapy rozwoju zarz─ůdzania kadrami, zasady...
    Liczba stron: 27

  • Analiza koniunktury i badanie rynku - Sk┼éad opracowania: definicja bada┼ä marketingowych, podzia┼é na dane pierwotne (field research) i wt├│rne (desk research), wewn─Ötrzne i zewn─Ötrzne, zalety bada┼ä...
    Liczba stron: 10

  • Budowa strategii marketingowej - Sk┼éad opracowania: teoretyczne opracowanie omawiaj─ůce etapy procesu strategicznego planowania marketingowego (+ schemat) oraz podstawowe rodzaje strategii. (8 stron)
    Liczba stron: 8

  • Burza m├│zg├│w - Sk┼éad opracowania: definicja burzy m├│zg├│w (ang. brainstorming lub brainstorm session), fazy przebiegu burzy m├│zg├│w, rodzaje zespo┼é├│w zadaniowych, techniki - Philips...
    Liczba stron: 8

  • Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji - Sk┼éad pracy: gromadzenie i wykorzystywanie informacji, zapotrzebowanie na informecje wg Philipa Kotlera, istota systemu informacji marketingowej wraz ze schematem graficznym,...
    Liczba stron: 7 - ☑Bibliografia

  • Podstawy zarz─ůdzania strategicznego - Sk┼éad opracowania: definicja zarz─ůdzania strategicznego, u┼╝ytkownicy analizy strategicznej, metodyka planowania, makrootoczenie i jego sk┼éadniki, otoczenie konkurencyjne, otoczenie ekonomiczne, stopa wzrostu...
    Liczba stron: 32

  • Wp┼éyw powstania CEFTA na dynamik─Ö obrot├│w w Europie ┼Ürodkowej - Sk┼éad opracowania: geneza powstawnia i organy CEFTA, procedura tworzenia strefy, charakterystyka umowy, g┼é├│wne postanowienia umowy, warunki cz┼éonkostwa w CEFTA, etapy...
    Liczba stron: 17

  • Marketing globalny - referat - Sk┼éad pracy: istota marketingu globalnego, definicja i jego og├│lne za┼éo┼╝enia, czynniki stymuluj─ůce globalizacj─Ö (rynkowe, kosztowe, rz─ůdowe), pogl─ůd Teda Levitta, globalizacja...
    Liczba stron: 11 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Analiza strategiczna - praca teoretyczna - Sk┼éad pracy: definicja analizy strategicznej, jej etapy, analiza otoczenia (+ schemat), bli┼╝sze i dalsze otoczenie przedsi─Öbiorstwa, zasoby przedsi─Öbiorstwa, formu┼éowanie misji...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia

  • Szkolenia pracownik├│w - referat - Sk┼éad pracy: determinanty skutecznej edukacji pracownik├│w, etapy planowania proces edukacji pracowniczej, cechy efektywnego kszta┼écenia, identyfikacja potrzeb szkoleniowych, rodzaje i...
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Prywatyzacja - referat - Sk┼éad pracy: poj─Öcie i przyczyny prywatyzacji, prywatyzacja bezpo┼Ťrednia i jej formy, po┼Ťrednia (kapita┼éowa) i jej etapy, Narodowe Fundusze Inwestycyjne (NFI),...
    Liczba stron: 11 - ☑Bibliografia

  • Analiza rynku opon - Sk┼éadowe tej analizy rynku to nast─Öpuj─ůce podpunkty: produkt, substytuty, produkty komplementarne, udzia┼é w rynku poszczeg├│lnych marek, uk┼éad si┼é na rynku,...
    Liczba stron: 10

  • Plan marketingowy jako narz─Ödzie sterowania przedsi─Öbiorstwem - Sk┼éad pracy: definicja planu marketingowego i jego znaczenie, cele i zakres (wymogi) oraz zadania, proces planowania w przedsi─Öbiorstwie, zasady konstrukcji...
    Liczba stron: 16 - ☑Przypisy

  • Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarz─ůdzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wyb├│r...
    Liczba stron: 14

  • Promocja - referat - Sk┼éad pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsi─Öbiorstwa z rynkiem (+ schemat), sk┼éadniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia

  • Ocena pracownik├│w - jako podsystem zarz─ůdzania kadrami - Sk┼éad pracy: funkcje oceny pracownik├│w, cele, zasady oceniania, techniki oceny (ocena opisowa, przypadki krytyczne, punktowa skala ocen, skala ocen zakotwiczonych...
    Liczba stron: 12 - ☑Bibliografia