Kultura organizacji i przedsiębiorstwa
-
Kultura organizacyjna - referat - Skład pracy: geneza kultury organizacji, przejawy kultury organizacji (symbole, sposoby komunikowania, rytuały, mity, tabu), składniki KO (założenia, wartości, normy), artefakty,...
Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia
-
Kultura organizacji w USA - Skład opracowania: definiowanie kultury organizacji, funkcje organizacji - funkcja kierownicza (aspekt władzy, myślenie elitarne, wynagradzanie, koncentracja, efektywność, ekonomia), społeczna (sprawiedliwość,...
Liczba stron: 8
-
Kultura organizacji - referat - Skład pracy: definicja kultury organizacji, czynniki wpływające na kulturę organizacji, jej składniki wg Edgara Scheina (artefakty, normy i wartości, założenia),...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia
-
Menedżer w roli lidera zmian - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: cechy organizacji, otoczenie bliższe i otoczenie dalsze organizacji, otoczenie ogólne i celowe, zmiany...
Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia
-
Wykłady z zarządzania i organizacji - Wykłady omawiają teoretyczne podstawy zarządzania i organizacji. Wśród poruszonych zagadnień znajdziemy m.in. takie tematy jak: organizowanie, organizacja - jej cechy...
Liczba stron: 31
-
Komunikacja społeczna i jej uwarunkowania - Skład pracy: historia i definicja komunikacji społecznej, podział, komunikacja interpersonalna, teoria niespełnionych oczekiwań, interpersonalnego oszustwa, teoria dialektyki relacji, oceny społecznej,...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Organizacja wirtualna - Skład opracowania: przyczyny powstawania nowych form przedsiębiorstw, wyjaśnienie czym jest organizacja wirtualna, definicje, model Leavitta, kultura organizacji, EDIFACT (Electronic Data...
Liczba stron: 12
-
Organizacja wirtualna i fraktalna - referat - Skład pracy: idea organizacji wirtualnej, zasady rządzące zaufaniem w przedsiębiorstwie, podział organizacji wirtualnych, strategie połączeń działań tradycyjnych i wirtualnych, zalety...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Zarządzanie procesowe - referat - Zarządzanie procesowe (ZP, znane też jako zarządzanie procesami) jako nowoczesna koncepcja zarządzania. W skład tego referatu wchodzą takie zagadnienia jak...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy - Skład opracowania: charakterystyka makrootoczenia firmy oraz omówienie jego elementów takich jak: otoczenie demograficzne, technologiczne, ekonomiczne i prawno-polityczne. (5 stron)
Liczba stron: 20 - ✅Przypisy
-
Struktura organizacyjna przedsiębiorstwa - rodzaje struktur oraz ich wady i zalety - Omówienie 7 modeli organizacji przedsiębiorstwa: struktura liniowa, funkcjonalna, sztabowo-liniowa, dywizjonalna, zadaniowa, macierzowa, hybrydowa. Do każdej struktury dołączona jest charakterystyka, schemat...
Liczba stron: 12
-
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja - Obszerna prezentacja przygotowana w programie MS Power Point. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicje marki, wizja marki...
Liczba stron: 37
-
Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - Skład pracy: definicja zmiany organizacyjnej, charakter zmian, siły działające na rzecz zmian, zmiana planowana i dostosowawcza, zarządzanie zmianami w organizacjach,...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Organizacja ucząca się inteligentna sieciowa i wirtualna - prezentacja - Prezentacja programu Power Point, w której omówiono takie zagadnienia jak m.in.: organizacja ucząca się - jej pojęcie i znaczenie, cechy...
Liczba stron: 37 - ✅Bibliografia
-
Konflikt w organizacji - referat - Skład pracy: istota, rodzaje i definicja konfliktu (wg D. Tjoswolda, J. Stonera i Ch. Wankela), gry ściśle i częściowo konfliktowe,...
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Rodzaje konfliktów w organizacji - Skład opracowania: podział i charakterystyka konfliktów - konflikty racjonalne i irracjonalne, jawne i ukryte, konflikty między jednostkami, konflikt między jednostką...
Liczba stron: 3
-
Funkcjonowanie przedsiębiorstw w sieciach - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Jej skład to takie zagadnienia jak m.in.: problematyka więzi międzyorganizacyjnych, luka poznawcza, podejście sektorowe,...
Liczba stron: 48 - ✅Bibliografia
-
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi - Skład pracy: definicja międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, cechy międzynarodowego ZZL, 7K (kosmopolityzm, kultura, kompensacja, komunikacja, konsultacja, kompetencja, koordynacja), zatrudnienie na...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
Liczba stron: 22
-
Zarządzanie kadrami - ściąga - Opracowane zagadnienia z zarządzania zasobami ludzkimi a w nich m.in.: kultura organizacyjna, proefektywnościowa, antyefektywnościowa, funkcja personalna, polityka personalna, model sita,...
Liczba stron: 1
-
Test z podstaw zarządzania - 44 pytania testowe - 44 pytania testowe z podstaw zarządzania. Każde z pytań z 4 odpowiedziami do wyboru. Pytania dotyczą takich tematów jak np.:...
Liczba stron: 4
-
Outsourcing jako metoda restrukturyzacji przedsiębiorstw - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: istota (definicja) outsourcingu, warianty przedsięwzięć restrukturyzacyjnych związanych z optymalizacją zakresu funkcji...
Liczba stron: 16
-
Restrukturyzacja operacyjna i organizacyjna przedsiębiorstwa - Skład pracy: definicja restrukturyzacji, restrukturyzacja operacyjne (nabycie firmy, sprzedaż wydzielonych części), organizacyjna, definicje - struktura, strategia, systemy, style działania, personel,...
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia
-
Podstawy zarządzania - ściąga - Opracowanie w formie ściągi z podstawowych zagadnień dotyczących zarządzania. Łącznie omówiono ponad 40 różnych zagadnień, m.in. takie pojęcia jak: pojęcie...
Liczba stron: 2
-
Restrukturyzacja przedsiębiorstwa - rodzaje i obszary zmian - Skład pracy: rodzaje restrukturyzacji (restrukturyzacja kreatywna - rozwojowa, antycypacyjna, dostosowawcza, naprawcza), cechy restrukturyzacji naprawczej i rozwojowej oraz podejmowane przedsięwzięcia (cele)...
Liczba stron: 24 - ✅Przypisy
-
Zarządzanie kompetencjami w organizacji - prezentacja - Prezentacja pt. Zarządzanie kompetencjami w organizacji (przedsiębiorstwie) przygotowana na przedmiot Podstawy organizacji i zarządzania. Wykonana została w programie Power Point....
Liczba stron: 42
-
Analiza SWOT przedsiębiorstwa Reebok - Analiza SWOT firmy Reebok, w której znajdują się takie elementy jak m.in.: geneza powstania firmy Reebok, modele butów Reebok International...
Liczba stron: 12
-
Diagram Ishikawy - Skład opracowania: Kaoru Ishikawa - informacje o współtwórcy kół jakości (grup roboczych), istota i zastosowanie Diagramu Ishikawy, podstawowe cechy i...
Liczba stron: 4
-
Analiza SWOT powiatu - Przykładowa analiza SWOT przeprowadzona dla powiatu, której podstawą jest określenie mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń. Elementy pracy...
Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia
-
Organizacja i zarządzanie - zagadnienia - Zbiór omówionych zagadnień z podstaw organizacji i zarządzania, a w nim definicje, cechy, podziały. Skład opracowania: kierowanie, planowanie, organizowanie, przewodzenie,...
Liczba stron: 9
|