Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia sprzedaży | model Gordona | atrybuty produktu | modele zachowań konsumenta | motywacja pracowników | macierz GE | home banking | ocena pracowników |

Rodzaje i kryteria klasyfikacji rynku


  • Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
    Liczba stron: 30 - ✅Przypisy

  • Finanse publiczne - zagadnienia na egzamin (ściąga) - Bardzo obszerna ściąga z finansów publicznych, a w niej między innymi: pojęcie sektora publicznego i finansów publicznych, przedsiębiorstwa publiczne, funkcje...
    Liczba stron: 15

  • Analiza rynku - zagadnienia - Zbiór opracowanych zagadnień z analizy rynku, a w nich m.in.: definicja rynku w węższym i w szerszym sensie, klasyfikacji rynków,...
    Liczba stron: 6

  • Segmentacja rynku - referat - Skład pracy: pojęcie, rola, kryteria (geograficzne, demograficzne, ekonomiczne, społeczne) segmentacji rynku, kryterium odnoszące się do produktu (kryterium związane z wzorcami...
    Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Konkurencja rynkowa - referat - Skład pracy: istota mechanizmu konkurencji, oddziaływanie instrumentów konkurencji na nabywców (klientów) i konkurentów, rodzaje instrumentów konkurencji, kryteria zakupu materialne i...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie - Skład pracy: funkcje marketingu oraz podstawowe zasady organizacji w przedsiębiorstwie, otoczenia marketingowe (+ schemat) - ekonomiczne, technologiczne, społeczne, demograficzne, międzynarodowe,...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Wykłady z zarządzania kadrami - teoria - Opracowanie teoretyczne: definicja zarządzania kadrami, polityka personalna - jej cechy, zasady i cele, funkcje i etapy rozwoju zarządzania kadrami, zasady...
    Liczba stron: 27

  • Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia

  • Strategie rozwoju firmy - Skład pracy: istota innowacji, jej efekty i źródła, pobudzanie i rozwój innowacyjności firm, bariery wprowadzania, zjawiska niekorzystne w sterowaniu procesami...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie - Elementy składowe tej ciekawej pracy to m.in.: komunikowanie się firmy z konsumentem, definicja komunikowania i jego 7 wymiarów, definicja promocji,...
    Liczba stron: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
    Liczba stron: 14

  • Struktury organizacyjne - ich typy, cechy, zalety i wady - Bardzo interesujące opracowanie omawiające problematykę struktur organizacyjnych. Omówiono w nim m.in.: kryteria klasyfikacji struktur organizacyjnych (rodzaj więzi organizacyjnej, rozpiętość kierowania,...
    Liczba stron: 12

  • Kody kreskowe - referat - Skład pracy: historia powstania oraz zasada działania kodu kreskowego, budowa kodów, zastosowanie kodów kreskowych w klasyfikacji i systematyce towarów, korzyści,...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia

  • Czynne operacje banku komercyjnego - Skład opracowania: rodzaje operacji bankowych, operacje bierne i pośredniczące - definicje, kredyty i ich rodzaje (kredyt obrotowy, inwestycyjny, w rachunku...
    Liczba stron: 17

  • Marketing wyborczy - referat - Skład pracy: definicja marketingu wyborczego, rodzaje rynku wyborczego i jego segmentacja, składniki marketingu politycznego i wyborczego, zasady skutecznego marketingu wyborczego,...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zarządzanie marketingowe - opracowanie - Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe,...
    Liczba stron: 20

  • Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
    Liczba stron: 34

  • Analiza rynku opon - Składowe tej analizy rynku to następujące podpunkty: produkt, substytuty, produkty komplementarne, udział w rynku poszczególnych marek, układ sił na rynku,...
    Liczba stron: 10

  • Cykl koniunkturalny - uwzględniający mnożnik akceleratora - Skład pracy: definicja tendencji rozwojowej (trendu) oraz cyklu koniunkturalnego, schemat przebiegu cyklu, sposób klasyfikacji cykli koniunkturalnych (cykle Kitchina, Juglara, Kondratiewa),...
    Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
    Liczba stron: 2

  • Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
    Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zarządzanie marką - prezentacja - Prezentacja Power Point, na której slajdach poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marki, jej istota, tożsamość i funkcje, elementy składowe...
    Liczba stron: 19

  • Szkolenia pracowników - referat - Skład pracy: determinanty skutecznej edukacji pracowników, etapy planowania proces edukacji pracowniczej, cechy efektywnego kształcenia, identyfikacja potrzeb szkoleniowych, rodzaje i...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
    Liczba stron: 2

  • Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie - Elementy pracy to: historia i rozwój polskiego rynku kapitałowego, prawa akcjonariuszy, rodzaje akcji, wybrane terminy giełdowe - giełda, papier wartościowy,...
    Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia

  • Logistyka - ściąga z zagadnień - Ściąga z zagadnień dotyczących logistyki, a w nie m.in.: co to jest logistyka, czym się zajmuje i jakie są...
    Liczba stron: 1

  • Polityka personalna i jej funkcje - opracowanie - Opracowanie na temat polityki personalnej, w którym omówione zostały takie zagadnienia jak m.in.: definicja polityki personalnej, jej zasady i etapy...
    Liczba stron: 10

  • Zagadnienia z geografii turystycznej - Zbiór pytań i odpowiedzi z geografii turystycznej, między innymi: przemiany życia na świecie, kryteria podziału i rodzaje turystyki, przestrzeń turystyczna...
    Liczba stron: 23

  • Kryteria wynagradzania - Praca skupia się na zagadnieniach dotyczących sposobu ustalania wysokości wynagrodzeń. Omiawia: wynagradzanie według wkładu pracy, według osiąganych wyników pracy, zachowań...
    Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia

  • Credit scoring - jako metoda oceny zdolności kredytowej - Skład pracy: historia (geneza) i definicja metody credit-scoring, punktowa ocena zdolności kredytowej - kryteria i klasyfikacja, rodzaje scoringu (użytkowy, zysku,...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia ✅Przypisy



2001-2024 © ABC Ekonomii