Strategia agresywna maxi maxi
-
Analiza SWOT - TOWS - referat - Skład pracy: definicja analizy SWOT/TOWS, strategia agresywna (maxi-maxi), konserwatywna (maxi-mini), konkurencyjnej (mini-maxi), defensywna (mini-mini), etapy analizy SWOT/TOWS. (6 stron)
Liczba stron: 6
-
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu - Analiza składa się z krótkiego, jednostronicowego wstępu, po którym dokonana zostaje analiza SWOT imperium Walta Disneya. Znajdziemy w niej: mocne...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia
-
Zarządzanie marketingowe - opracowanie - Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe,...
Liczba stron: 20
-
Strategia i zarządzanie strategiczne (opracowanie - wykłady) - Bardzo ciekawe opracowanie dotyczące strategii i zarządzania strategicznego. Można w nim znaleźć omówienie najważniejszych zagadnień tej tematy. Świetne kompendium...
Liczba stron: 24
-
Podstawy zarządzania strategicznego - Skład opracowania: definicja zarządzania strategicznego, użytkownicy analizy strategicznej, metodyka planowania, makrootoczenie i jego składniki, otoczenie konkurencyjne, otoczenie ekonomiczne, stopa wzrostu...
Liczba stron: 32
-
Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki strategicznej...
Liczba stron: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium
-
Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) Toyota - Skład analizy: streszczenie wykonawcze, charakterystyka firmy, misja, cele, analiza mikroekonomiczna, nabywców, popytu, konkurencji, pozycji przedsiębiorstwa, metoda Little`a - macierz pozycji...
Liczba stron: 28
-
Analiza SPACE - Opracowanie omawia zagadnienia związane z analizą SPACE (Strategic Position and Action Evaluation), w tym cztery wymiary przestrzeni identyfikującej działalność firmy:...
Liczba stron: 5
-
Strategie zarządzania kapitałem obrotowym - praca - Skład pracy: kapitał obrotowy netto i brutto - definicja, obszary podejmowania decyzji w zakresie kapitału obrotowego netto, powody utrzymywania rezerw...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia
-
Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser - Za przykład posłużyła spółka działająca na rynku międzynarodowym, również w Polsce, gdzie przejęła zakłady Pollena. Funkcjonuje ona w 3 branżach:...
Liczba stron: 40 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
Liczba stron: 13
-
Model 7S - opracowanie - Czym tak właściwie jest model 7S? Opracowanie stara się przyjrzeć temu tematowi, a elementy, które porusza to m.in.: powód stworzenia...
Liczba stron: 9
-
Studium przypadku IBM - Studium przypadku strategii wykorzystanej przez IBM - strategia rozwoju rynku, stymulacji rynku, penetracja, zwiększenie zakupów, analiza swot (silne i słabe...
Liczba stron: 5
-
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
Liczba stron: 16
-
Strategia i polityka marketingowa firmy - Projekt napisany na przykładzie konkretnej firmy. Skład projektu to: metoda portfelowa BCG (Boston Consulting Group), wskaźniki - udział w sprzedaży,...
Liczba stron: 14
-
Strategie marketingowe - referat - Skład pracy: definicja strategii marketingowej, wybór odpowiedniej strategii marketingowej, schemat procedury budowy, strategia liderów rynkowych, pretendentów rynkowych, naśladowców, specjalistów, strategia...
Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy biura podróży - Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w...
Liczba stron: 14
-
Uwarunkowania marketingu przemysłowego - Skład pracy: istota marketingu przemysłowego, charakterystyka rynku dóbr i usług przemysłowych, uczestnicy rynku, strategia marketingu, skuteczność źródeł informacji w marketingu...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
Liczba stron: 21
-
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego - Elementy pracy: otoczenie konkurencyjne, analiza otoczenia przedsiębiorstwa, analiza konkurentów i konsumentów, idea strategii konkurencyjnej wg Portera, czynniki określające pozycję firmy...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Strategie rozwoju firmy - Skład pracy: istota innowacji, jej efekty i źródła, pobudzanie i rozwój innowacyjności firm, bariery wprowadzania, zjawiska niekorzystne w sterowaniu procesami...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
Liczba stron: 2
-
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego - Ten krótki plan marketingowy zawiera: analizę sytuacji w branży, konkurencji, konsumenta, Swot, otoczenia; cele marketingowe, strategię ceny, produktu, dystrybucji, reklamy...
Liczba stron: 9
-
Budowa strategii marketingowej - Skład opracowania: teoretyczne opracowanie omawiające etapy procesu strategicznego planowania marketingowego (+ schemat) oraz podstawowe rodzaje strategii. (8 stron)
Liczba stron: 8
-
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
Liczba stron: 30 - ✅Bibliografia
-
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy - Skład pracy: definicja i funkcje ceny, znaczenie ceny w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, ustalanie jej wysokości (metoda koszty plus zysk, analiza...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Sprzedaż osobista - Skład opracownia: istota i znaczenie sprzedaży osobistej, zmiany w zakresie zarządzania sprzedażą osobistą, proces sprzedaży i jego etapy, proces zarządzania...
Liczba stron: 13
-
Konkurencja globalna w oparciu o model Portera - referat - Praca zaliczeniowa, poruszająca zagadnienia: analiza konkurencyjności M. Portera, pięć sił Portera, wielostronność rywalizacji, wpływ informacji na przewagę konkurencyjną, konkurencyjna przewaga...
Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia
|