Wyszukiwarka serwisu

Istota badań rynkowych i marketingowych - praca

Skład pracy: proces podejmowania decyzji marketingowych, definicja badań marketingowych, cechy i rodzaje informacji, zarządzanie marketingowe i proces podejmowania decyzj. (12 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura) oraz przypisy.

Pliki powiązane tematycznie: #badania marketingowe, #system informacji marketingowej,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Istota badań rynkowych i marketingowych - praca należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Badania marketingowe
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie (Liczba stron: 34)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Liczba stron: 28)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) (Liczba stron: 11)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (Liczba stron: 12)
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (Liczba stron: 12)
Marketingowy system informacji - referat (Liczba stron: 12)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Liczba stron: 28)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) (Liczba stron: 11)
Ankieta (Liczba stron: 11)