| Strona główna | Prace wykłady i ściągi | Opracowania na CD | Wymiana - kody | Pomoc | Regulamin | Linki | Kontakt |




4200 opracowań - kliknij tutaj i pobierz na dysk

Pomoce dla studentów:

Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Możemy Ci w czymś pomóc?
Szukasz konkretnego tematu? Napisz do nas. Znadziemy opracowania dla Ciebie.

Dołącz do grupy czytelników biuletynu serwisu ABC Ekonomii, aby otrzymywać informacje o nowościach, nowych pracach, bonusach... więcej>>


Poradnik Jak krok po kroku napisać pracę magisterską




Marketing międzynarodowy - praca


Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział strategii (strategia ekspansywna, obrona pozycji, selektywnego rozwoju, wypukła, wklęsła, koncentracji, dywersyfikacji, krajowej i podwójnej koncentracji, koncentracji segmentowej, podwójnej dywersyfikacji), macierz Ansoffa (strategia penetracji rynku, rozwoju rynku, rozwoju produktu, innowacji), podział ze względu na udział przedsiębiorstwa w rynku (strategia lidera rynku, rzucającego wyzwanie, naśladownictwa, luki rynkowej), elementy marketingu międzynarodowego (startegia marketing – mix na rynkach zagranicznych), polityka produktu i jej rodzaje, zbiór czynników warunkujących stosowanie strategii standaryzacji i adaptacji produktu na rynkach zagranicznych, strategia działań uderzeniowych, powolnej innowacji, utworzenie joint ventures, stopniowe zmiany w produkcie, podział strategii produktu ze względu na elementy nowości z punktu widzenia producenta i klienta (modernizacji produktu, technologicznej modyfikacji produktu, imitacji, innowacji), ustalanie cen, dystrybucja międzynarodowa, struktura różnych kanałów dystrybucji, efektywność międzynarodowych kanałów dystrybucji, analiza efektywności kanałów dystrybucji wg. pięciu C (5C - Coverage, Character, Continuity, Control i Cost), promocja międzynarodowa, strategia wejścia na rynek - ich wady i zalety (eksport, pośrednicy w eksporcie lub imporcie, hurtownicy lokalni, filia sprzedaży za granicą, produkcja za granicą, sprzedaż licencji, franchising, joint venture, alianse strategiczne, produkcja na zamówienie). (29 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura).

Pliki podobne tematycznie: # # # #





Aby pobierać pliki wpisz kod:
Podaj swój adres e-mail:

Opracowania napisane są w programie Word. Po pobraniu na dysk można je odczytać, zmieniać i drukować.





Plik pt. Marketing międzynarodowy - praca należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing międzynarodowy.
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.


Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Marketing globalny - referat
Test z marketingu międzynarodowego
Wykłady z marketingu międzynarodowego
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego


Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Eurosystem logistyczny
Marketing globalny - referat
Marketing międzynarodowy - praca
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat
Test z marketingu międzynarodowego


© ABC Ekonomii - ABC Ekonomii | mapa serwisu | słownik | tematy | tematyczne | Nasze serwisy: Biznes plan