Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
koncepcja 4P | fazy cyklu koniunkturalnego | obsługa klienta | cele zarządzania | unia monetarna | wykłady z międzynarodowych stosunków gospodarczych | prognozowanie | analiza rentowności |

Marketing międzynarodowy - praca

Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział strategii (strategia ekspansywna, obrona pozycji, selektywnego rozwoju, wypukła, wklęsła, koncentracji, dywersyfikacji, krajowej i podwójnej koncentracji, koncentracji segmentowej, podwójnej dywersyfikacji), macierz Ansoffa (strategia penetracji rynku, rozwoju rynku, rozwoju produktu, innowacji), podział ze względu na udział przedsiębiorstwa w rynku (strategia lidera rynku, rzucającego wyzwanie, naśladownictwa, luki rynkowej), elementy marketingu międzynarodowego (startegia marketing – mix na rynkach zagranicznych), polityka produktu i jej rodzaje, zbiór czynników warunkujących stosowanie strategii standaryzacji i adaptacji produktu na rynkach zagranicznych, strategia działań uderzeniowych, powolnej innowacji, utworzenie joint ventures, stopniowe zmiany w produkcie, podział strategii produktu ze względu na elementy nowości z punktu widzenia producenta i klienta (modernizacji produktu, technologicznej modyfikacji produktu, imitacji, innowacji), ustalanie cen, dystrybucja międzynarodowa, struktura różnych kanałów dystrybucji, efektywność międzynarodowych kanałów dystrybucji, analiza efektywności kanałów dystrybucji wg. pięciu C (5C - Coverage, Character, Continuity, Control i Cost), promocja międzynarodowa, strategia wejścia na rynek - ich wady i zalety (eksport, pośrednicy w eksporcie lub imporcie, hurtownicy lokalni, filia sprzedaży za granicą, produkcja za granicą, sprzedaż licencji, franchising, joint venture, alianse strategiczne, produkcja na zamówienie). (29 stron)

Liczba stron: 29

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura)




Podobne opracowania: #marketing międzynarodowy #globalizacja #dystrybucja #strategia marketingowa


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Na stronie znajduje się 547 plików do pobrania. Wyślij link na e-mail

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 547 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 547 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Marketing międzynarodowy - praca należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing międzynarodowy

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Marketing międzynarodowy pobrały na dysk również:
Etyka w marketingu międzynarodowym (Liczba stron: 12)
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Marketing globalny - referat (Liczba stron: 11)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 16)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Międzynarodowy system walutowy - referat (Liczba stron: 8)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Marketing międzynarodowy - Obejmuje znacznie więcej problemów, niż tylko eksport. Prowadząc eksport firma sprzedaje swoje towary poza granicami kraju. Marketing międzynarodowy może agregować firmę w następujące...
Marketing globalny firmy - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia...
Międzynarodowy rynek kapitałowy - Obejmuje transakcje średnio- i długoterminowymi papierami wartościowymi emitowanymi przez renomowane korporacje i instytucje międzynarodowe. Dzieli się na rynek akcji i obligacji, i obejmuje rynki: pierwotny...
Fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa - To: 1. orientacja produkcyjna 2. orientacja na produkt 3. orientacja dystrybucyjna- sprzedażowa 4. orientacja marketingowa a) marketing transakcyjny b) marketing strategiczny c) marketing relacyjny
Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej - To: - marketing przyczynił się do likwidacji wielkich światowych kryzysów ekonomicznych i gospodarczych. - marketing przyczynił się do odwrócenia trwania cyklu koniunkturalnego - marketing przyczynia się do poprawy...