Marketing międzynarodowy - praca
Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział strategii (strategia ekspansywna, obrona pozycji, selektywnego rozwoju, wypukła, wklęsła, koncentracji, dywersyfikacji, krajowej i podwójnej koncentracji, koncentracji segmentowej, podwójnej dywersyfikacji), macierz Ansoffa (strategia penetracji rynku, rozwoju rynku, rozwoju produktu, innowacji), podział ze względu na udział przedsiębiorstwa w rynku (strategia lidera rynku, rzucającego wyzwanie, naśladownictwa, luki rynkowej), elementy marketingu międzynarodowego (startegia marketing – mix na rynkach zagranicznych), polityka produktu i jej rodzaje, zbiór czynników warunkujących stosowanie strategii standaryzacji i adaptacji produktu na rynkach zagranicznych, strategia działań uderzeniowych, powolnej innowacji, utworzenie joint ventures, stopniowe zmiany w produkcie, podział strategii produktu ze względu na elementy nowości z punktu widzenia producenta i klienta (modernizacji produktu, technologicznej modyfikacji produktu, imitacji, innowacji), ustalanie cen, dystrybucja międzynarodowa, struktura różnych kanałów dystrybucji, efektywność międzynarodowych kanałów dystrybucji, analiza efektywności kanałów dystrybucji wg. pięciu C (5C - Coverage, Character, Continuity, Control i Cost), promocja międzynarodowa, strategia wejścia na rynek - ich wady i zalety (eksport, pośrednicy w eksporcie lub imporcie, hurtownicy lokalni, filia sprzedaży za granicą, produkcja za granicą, sprzedaż licencji, franchising, joint venture, alianse strategiczne, produkcja na zamówienie). (29 stron)
Liczba stron: 29
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura)
Podobne opracowania: #marketing międzynarodowy #globalizacja #dystrybucja #strategia marketingowa
Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy
nie klikać w linki do formularza zamawienia.
Na stronie znajduje się 547 plików do pobrania.
Wyślij link na e-mail
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie jest 547 plików) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
JUŻ WKRÓTCE |
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 547 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 6 plików) | TAK (do 2 wybranych plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 547 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Marketing międzynarodowy - praca należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing międzynarodowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Marketing międzynarodowy pobrały na dysk również:
Etyka w marketingu międzynarodowym (Liczba stron: 12)
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Marketing globalny - referat (Liczba stron: 11)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 16)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Międzynarodowy system walutowy - referat (Liczba stron: 8)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Marketing międzynarodowy - Obejmuje znacznie więcej problemów, niż tylko eksport. Prowadząc eksport firma sprzedaje swoje towary poza granicami kraju. Marketing międzynarodowy może agregować firmę w następujące...
Marketing globalny firmy - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i usług, działają w formach organizacji ponadnarodowych, o trudnym do ustalenia...
Międzynarodowy rynek kapitałowy - Obejmuje transakcje średnio- i długoterminowymi papierami wartościowymi emitowanymi przez renomowane korporacje i instytucje międzynarodowe. Dzieli się na rynek akcji i obligacji, i obejmuje rynki: pierwotny...
Fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa - To:
1. orientacja produkcyjna
2. orientacja na produkt
3. orientacja dystrybucyjna- sprzedażowa
4. orientacja marketingowa
a) marketing transakcyjny
b) marketing strategiczny
c) marketing relacyjny
Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej - To:
- marketing przyczynił się do likwidacji wielkich światowych kryzysów ekonomicznych i gospodarczych.
- marketing przyczynił się do odwrócenia trwania cyklu koniunkturalnego
- marketing przyczynia się do poprawy...
|