Wyszukiwarka serwisu

Zagadnienia z marketingu międzynarodowego

Zagadnienia z marketingu międzynarodowego omówione na zasadzie pytanie - odpowiedź, a w nich m.in.: rozwój koncepcji marketingowej, stopnie internacjonalizacji przedsiębiorstwa, analiza otoczenia przedsiębiorstwa, międzynarodowe badania marketingowe i rynku, wyboru rynku zagranicznego, standaryzacja na rynkach zagranicznych, formy działania na takich rynkach, opakowanie jako element produktu mix, nazwa, znak firmowy i handlowy jako element produktu, podstawowe czynniki przy ustaleniu cen towarów eksportowanych, cena i polityka cenowa, dumping, poziomy kanałów dystrybucji wg Philipa Kotlera (+ schemat), pośrednicy, public relations, corporate identity. (16 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #marketing międzynarodowy,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Zagadnienia z marketingu międzynarodowego należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing międzynarodowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Marketing globalny - referat (Liczba stron: 11)
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Marketing międzynarodowy - praca (Liczba stron: 29)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 16)
Marketing globalny - referat (Liczba stron: 11)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Marketing międzynarodowy - praca (Liczba stron: 29)
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi (Liczba stron: 6)