Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach

Skład opracowania: geneza i definicja marketingu politycznego oraz dwa obszary jego funkcjonowania, kanały komunikacji, organizacja sztabu wyborczego i jego zadania, strategia marketingowej w czasie kampanii wyborczych, reklama polityczna, image, public relations i jego cele, publicity, slogan wyborczy, plakaty, najważniejsze osobami w sztabie, masowa promocja w czasie kampanii wyborczej, etyka postępowania, lobbing. (19 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #marketing polityczny, #marketing wyborczy,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)



Plik pt. Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach (Liczba stron: 19)
Marketing wyborczy - referat (Liczba stron: 11)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Liczba stron: 7)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Rola banku centralnego - referat (Liczba stron: 18)
Promocja jako narzędzie marketingu (Liczba stron: 10)