Wyszukiwarka serwisu

Marketing w Internecie

Skład pracy: przesłanki prowadzące do modyfikacji działań marketingowych, sprzedaż on-line, przykład sprzedaży przez Internet i prognoza rozwoju, promocja z public relations w sieci, Internet jako medium reklamowe, elementy reklamy w Internecie, promocja serwisów internetowych, reklama bannerowa, produkt i jego modyfikacje. (17 stron)

W pracy zawarte są przypisy.

Pliki powiązane tematycznie: #marketing internetowy, #mix marketingowy,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Marketing w Internecie należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Marketing Internetowy - referat (Liczba stron: 14)
Reklama w Internecie (Liczba stron: 13)
Badania marketingowe w Internecie (Liczba stron: 20)
Marketing w Internecie (Liczba stron: 17)
Marketing miasta (Liczba stron: 12)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C (Liczba stron: 3)