Wyszukiwarka serwisu

Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego

Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje cechy, zarządzanie jakością usług, strategia usługi posprzedażnej, narzędzia marketingu mix, asortyment, marka, opakowanie, strategia ceny, dystrybucja, promocja, public relations, strategia pull i push, charakterystyka działalności marketingowej wybranego przedsiębiorstwa handlowego i usługowego. (20 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura).

Pliki powiązane tematycznie: #marketing w handlu, #marketing usług, #mix marketingowy,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy spółdzielni handlowej (Liczba stron: 25)
Biznes plan piekarni (Liczba stron: 29)
Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa (Liczba stron: 15)
Rodzaje spółek - porównanie (Liczba stron: 3)
Biznes plan firmy usługowej (Liczba stron: 38)