Wyszukiwarka serwisu

Metody analizy marketingowej

Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu - udziału w rynku (BCG), koncepcja General Electric i Mc Kinseya (macierz GE), macierz oceny rynku, A.D. Little’a (ADL), oceny produktu, analiza konkurencyjności Portera. (11 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura).

Pliki powiązane tematycznie: #analiza marketingowa, #analiza swot, #metody portfelowe, #macierz BCG, #macierz ADL,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Metody analizy marketingowej należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Analiza rynku
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej (Liczba stron: 17)
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt (Liczba stron: 16)
Analiza koniunktury i badanie rynku (Liczba stron: 10)
Analiza rynku opon (Liczba stron: 10)
Analiza rynku - zagadnienia (Liczba stron: 6)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Metody analizy marketingowej (Liczba stron: 11)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Liczba stron: 7)
Analiza rynku - zagadnienia (Liczba stron: 6)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 10)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie (Liczba stron: 34)
Analiza FMEA - praca (Liczba stron: 14)