Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wprowadzenie nowego produktu na rynek | logistyka | ocena zdolności kredytowej | analiza otoczenia | psychologia w reklamie | merkantylizm | kapitał obrotowy | sezonowość |

Metody analizy marketingowej

Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu - udziału w rynku (BCG), koncepcja General Electric i Mc Kinseya (macierz GE), macierz oceny rynku, A.D. Little’a (ADL), oceny produktu, analiza konkurencyjności Portera. (11 stron)

Liczba stron: 11

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura)




Podobne opracowania: #analiza marketingowa #analiza swot #metody portfelowe #macierz BCG #macierz ADL


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Na stronie znajduje się 547 plików do pobrania. Wyślij link na e-mail

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 547 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 547 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 547 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Metody analizy marketingowej należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Analiza rynku

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Metody analizy marketingowej pobrały na dysk również:
Istota i metody analizy finansowej - prezentacja (Liczba stron: 61)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Liczba stron: 7)
Analiza rynku - zagadnienia (Liczba stron: 6)
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 10)
Analiza strategiczna przedsiębiortwa - prezentacja (Liczba stron: 27)
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie (Liczba stron: 34)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Jakie znasz metody analizy otoczenia dalszego i bliższego? - Są to: Metody analizy otoczenia dalszego: • Opinie ekspertów • Ekstrapolacja trendów • Metody scenariuszowe • Modelowanie symulacyjne • Burza mózgów • Modele przyczynowe • Analiza luki strategicznej • Metoda delficka • Analiza morfologiczna • Drzewo...
Metody analizy otoczenia przedsiębiorstwa - Metody analizy otoczenia przedsiębiorstwa to zbiór metod (technik, narzędzi), które można wykorzystać w analizie otoczenia, w diagnozowaniu potencjału przedsiębiorstwa i projektowaniu wariantów strategicznych (wskazanie na...
Metody analizy ekonomicznej w gospodarce lokalnej - Przy analizowaniu gospodarki lokalnej stosuje się takie same metody analizy ekonomicznej jak przy analizie przedsiębiorstw działających w gospodarce rynkowej. Metody analizy ekonomicznej mają uniwersalny charakter...
Zalety i wady analizy GE - To: Zalety metody GE: - Uwzględnienie wielu czynników i to czynników specyficznych dla poszczególnych jednostek strategicznych - Szeroki zakres branżowy zastosowanej metody •- Wykorzystanie dla porównania pozycji własnych SJB...
Elementy planu marketingowego - Plan marketingowy składa się z: 1. Streszczenia dla kierownictwa 2. Bieżącej sytuacji marketingowej (rynku, produktu, konkurencji, dystrybucji oraz makrootoczenia) 3. Analizy możliwości i problemów (główne możliwości i zagrożenia...