Wyszukiwarka serwisu

Metody prezentacji i oceny badania marketingowego

Skład pracy: pisemne metody prezentacji, raport, rodzaje metod graficznych, czym jest prezentacja ustna, konspetk, jakie są metody kontroli i oceny badania, etyczne aspekty badań marketingowych. (12 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura) oraz przypisy.

Pliki powiązane tematycznie: #badania marketingowe,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Metody prezentacji i oceny badania marketingowego należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Badania marketingowe
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie (Liczba stron: 34)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (Liczba stron: 12)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Liczba stron: 28)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) (Liczba stron: 11)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (Liczba stron: 12)
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Statystyka opisowa (Liczba stron: 14)
Badanie preferencji konsumentów piwa (Liczba stron: 14)
Metody badań w psychologii (Liczba stron: 9)