Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczy

Metody prezentacji i oceny badania marketingowego

Skład pracy: pisemne metody prezentacji, raport, rodzaje metod graficznych, czym jest prezentacja ustna, konspetk, jakie są metody kontroli i oceny badania, etyczne aspekty badań marketingowych. (12 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura) oraz przypisy.

Pliki powizane tematycznie: #badania marketingowe,


Aby pobiera pliki wpisz swj kod:
Podaj swj adres e-mail:*

Zobacz jak aktywowa dostp do plikw... (kliknij)


Plik pt. Metody prezentacji i oceny badania marketingowego naley do kategorii:
Pomoce dla studentw » Badania marketingowe
Przejrzyj te pozostae prace z tego dziau tematycznego. Z pewnoci znajdziesz tam wicej interesujcych prac.

Osoby, ktre pobray powyszy plik pobray rwnie:
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie (Liczba stron: 34)
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca (Liczba stron: 12)
Badania marketingowe jako system informacji o rynku (Liczba stron: 28)
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) (Liczba stron: 11)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)

Sprawd te podobne opracowania i prace:
Metody prezentacji i oceny badania marketingowego (Liczba stron: 12)
Badania marketingowe - Lotto (projekt) (Liczba stron: 18)
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych (Liczba stron: 28)
Statystyka opisowa (Liczba stron: 14)
Badanie preferencji konsumentów piwa (Liczba stron: 14)
Metody badań w psychologii (Liczba stron: 9)