Wyszukiwarka serwisu

Modele zachowań konsumenta

Skład pracy: istota i podstawowe założenia modeli zachowań konsumenta, charakterystyka wybranych modeli wraz z graficznymi schematami modeli (model Nicosii, Howarda Shetha, Engela-Kolatta-Blackwella, Andreasena, model przeniesienia afektu - affect transfer model, mediacji dwukanałowej, mediacji wzajemnej, oddziaływań niezależnych). (9 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #zachowanie konsumenta, #wpływ reklamy, #mikroekonomia,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Modele zachowań konsumenta należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Mikroekonomia
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Cechy społeczeństwa rynkowego (Liczba stron: 10)
Pytania testowe z mikroekonomii (Liczba stron: 16)
Omówienie podstawowych zagadnień z mikroekonomii (Liczba stron: 20)
Wykłady z mikroekonomii (Liczba stron: 25)
Potrzeby ludzkie i ich zaspokajanie - referat (Liczba stron: 7)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Modele zachowań konsumenta (Liczba stron: 9)
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta (Liczba stron: 16)
Optimum producenta i konsumenta - referat (Liczba stron: 25)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (Liczba stron: 12)
Cele i przekonania konsumenta (Liczba stron: 5)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Liczba stron: 6)