Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Plan marketingowy biura podróży

Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w tym: szacunkowe dane z ruchu turystycznego w Polsce, prognoza popytu na krajowe usługi turystyczne), charakterystyka potencjalnych klientów, określenie konkurencji, plan strategiczny z analizą SWOT (mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia), punktowa ocena składników analizy SWOT, strategia cenowa, dystrybucji oraz promocji i reklamy, cele firmy. (14 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #przykładowy plan marketingowy, #plan strategiczny, #analiza swot, #strategia cenowa, #strategia dystrybucji, #strategia promocji,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)



Plik pt. Plan marketingowy biura podróży należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy spółdzielni handlowej (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Plan marketingowy biura podróży (Liczba stron: 14)
Biznes plan biura rachunkowego (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)