Wyszukiwarka serwisu

Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych

Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy, konsumenta, koncepcja rynek-produkt, program marketingowy, strategia produktu, asortyment, strategia produktu, ceny, promocji, dystrybucji, przychody ze sprzedaży usług, organizacja, plan wdrażania. (16 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #gotowy plan marketingowy, #plan strategiczny, #analiza branży, #analiza konkurencji, #strategia produktu,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy spółdzielni handlowej (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Biznes plan biura rachunkowego (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)