Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Plan marketingowy firmy budowlanej

Elementy tego planu marketingowego to: ogólna charakterystyka i opis firmy, która działa m.in. w sferze budownictwa użyteczności publicznej, budownictwa przemysłowego i budownictwa mieszkaniowego, charakterystyka dotychczasowej strategii, struktura organizacyjna, charakterystyka zasobów produkcyjnych, technicznych, organizacyjnych i personalnych, ISO 9002 i realizacja polityki jakości, sprzedaż i zyski, wynik finansowy, analiza otoczenia i warunki makroekonomiczne, charakterystyka rynku krajowego, nabywcy, konkurencja, analiza SWOT - szanse i zagrożenia oraz silne i słabe strony przedsiębiorstwa, cele marketingowe - ilościowe i jakościowe, obecna polityka marketingowa firmy (produkt, cena, dystrybucja, komunikacja), wybór odpowiedniej strategii marketingowej, wariantowe strategie marketingowe, strategia penetracji rynku - jej wady i zalety, alians strategiczny wraz z zaletami i wadami, proponowana strategia marketingowa i jej konsekwencje finansowe, plan wdrożenia strategii. (35 stron)

Podobne opracowania: #przykładowy plan marketinowy #struktura organizacyjna #wynik finansowy #cele marketingowe #strategia marketingowa


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój nieograniczony dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz otrzymać w zamian z przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać z serwisu po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
Teraz jako dodatkowy BONUS, po aktywacji dostępu pojawi się możliwość zakupu CDStudent w super cenie!

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 1 miesięca do 12 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Plan marketingowy firmy budowlanej należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Plan marketingowy firmy budowlanej pobrały na dysk również:
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Biznes plan firmy produkującej materiały budowlane (Liczba stron: 43)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)