MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Plan marketingowy firmy budowlanej

Elementy tego planu marketingowego to: ogólna charakterystyka i opis firmy, która działa m.in. w sferze budownictwa użyteczności publicznej, budownictwa przemysłowego i budownictwa mieszkaniowego, charakterystyka dotychczasowej strategii, struktura organizacyjna, charakterystyka zasobów produkcyjnych, technicznych, organizacyjnych i personalnych, ISO 9002 i realizacja polityki jakości, sprzedaż i zyski, wynik finansowy, analiza otoczenia i warunki makroekonomiczne, charakterystyka rynku krajowego, nabywcy, konkurencja, analiza SWOT - szanse i zagrożenia oraz silne i słabe strony przedsiębiorstwa, cele marketingowe - ilościowe i jakościowe, obecna polityka marketingowa firmy (produkt, cena, dystrybucja, komunikacja), wybór odpowiedniej strategii marketingowej, wariantowe strategie marketingowe, strategia penetracji rynku - jej wady i zalety, alians strategiczny wraz z zaletami i wadami, proponowana strategia marketingowa i jej konsekwencje finansowe, plan wdrożenia strategii. (35 stron)


Pliki powiązane tematycznie: #przykładowy plan marketinowy, #struktura organizacyjna, #wynik finansowy, #cele marketingowe, #strategia marketingowa,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Plan marketingowy firmy budowlanej należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy spółdzielni handlowej (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Plan marketingowy firmy budowlanej (Liczba stron: 35)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Biznes plan firmy produkującej materiały budowlane (Liczba stron: 43)