Wyszukiwarka serwisu

Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej

Elementy planu są następujące: streszczenie menedżerskie, marketing mix, charakterystyka produktu, cena, dystrybucja, polityka promocji, promocja osobista, rynek, sytuacja finansowa firmy, analiza silnych i słabych stron, klientów, konkurencji i otoczenia, szanse i zagrożenia, cele marketingowe (główne, polityki cenowej, dystrybucji, produktu, polityki promocyjnej). (20 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #gotowy plan marketingowy, #marketing mix, #mix marketingowy, #analiza swot,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy spółdzielni handlowej (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy spółdzielni handlowej (Liczba stron: 25)
Biznesplan spółki branży ogrodniczej (Liczba stron: 24)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)