Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej

Zawartość planu: podstawowe wiadomości o firmie, ankieta, koncepcja i plan strategiczny, analiza otoczenia, Swot, macierz BCG (Boston Consulting Group), cele i strategie marketingowe. (17 stron)

Podobne opracowania: #przykładowy plan marketingowy #analiza swot #macierz BCG


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Plan marketingowy firmy produkcyjno pobrały na dysk również:
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy biura podróży (Liczba stron: 14)


Krótko, ale na temat:
Koncepcja biznes planu - Biznes plan to plan gospodarczy, plan prowadzenia interesów, plan przedsięwzięć - tak w języku polskim można wyrazić istotę coraz bardziej popularnego u nas terminu angielskiego "business plan". Znajduje on zastosowanie zarówno w różnych sferach działalności biznesowej, jak i w różnych...
Definicja planu marketingowego - Plan marketingowy jest programem działania całego przedsiębiorstwa lub jego części (np. SJB) na rynku opracowanym na podstawie analizy zewnętrznych i wewnętrznych warunków działania.
Elementy biznesplanu - Biznes plan składa się z: 1. opis przedsięwzięcia - zawarte jest na 1 stronie planu. Określa rodzaj tworzonej firmy, jej właścicieli, adres, wielkość koniecznych środków inwestycyjnych, cele i zakres finansowania oraz dane dotyczące spodziewanych zysków. Zaznajamia z typem tworzonej firmy, z...
Planowanie marketingowe - Stanowi logiczny ciąg działań prowadzących do ustalenia celów rynkowych i określenia sposobów ich realizacji. Planowanie jest także narzędziem kontroli przebiegu realizacji celów i strategii marketingowych przedsiębiorstwa. Rola planowania i planu marketingowego w warunkach gospodarki rynkowej rośnie, ponieważ umacnia się konkurencja wewnętrzna...
Zasada ciągłości - Nakazuje eliminowanie z procesu produkcyjnego wszelkich przerw wpływających niekorzystnie na kształtowanie się parametrów produkcyjno – organizacyjnych i ekonomicznych.