Wyszukiwarka serwisu

Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem

Skład pracy: definicja planu marketingowego i jego znaczenie, cele i zakres (wymogi) oraz zadania, proces planowania w przedsiębiorstwie, zasady konstrukcji planu, proces planowania marketingowego, treść planu marketingowego, etapy przygotowania, zastosowanie planu w działalności gospodarczej. (16 stron)

W pracy zawarte są przypisy.

Pliki powiązane tematycznie: #plan marketingowy, #planowanie marketingowe,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Plan marketingowy spółdzielni handlowej (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Liczba stron: 16)
Promocja jako narzędzie marketingu (Liczba stron: 10)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Biznes plan biura rachunkowego (Liczba stron: 20)