Wyszukiwarka serwisu

Plan marketingowy producenta napojów chłodzących

Skład planu marketingowego: streszczenie - główne cele i zamierzenia, istota przedsięwzięcia, korzyści, koszty, nakłady oraz zyski, źródła, wysokość i warunki finansowania, ryzyko; charakterystyka firmy, bilans, rentowność, płynność, dotychczasowe strategie, sytuacja na rynku, charakterystyka klientów, produkty i ich cechy, cykl życia produktu, dotychczasowy i potencjalny rynek, charakterystyka odbiorców, kanały dystrybucji, sezonowość, potencjalni konkurenci, mocne i słabe strony konkurencji, możliwości i zagrożenia dla firmy, mapa pola bitwy o rynek - produkt, charakterystyka i analiza dostawców, tendencje na rynku, analiza Swot, wykresy Pareto, pozycja produktu w stosunku do produktów oferowanych przez konkurencj, planowane kierunki rozwoju firmy, cele, strategia marketingowa, model portfelowy (macierz) BCG, strategia dla nowego produktu, taktyka, koszty, zadania, projektowane przychody i nakłady, Cash Flow, wykres słonia, analiza ekonomiczna (wskaźniki), sterowanie i kontrola. (55 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #gotowy plan marketingowy, #rentowność, #płynność, #macierz BCG, #analiza portfelowa,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Plan marketingowy producenta napojów chłodzących należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy spółdzielni handlowej (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących (Liczba stron: 55)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Biznes plan biura rachunkowego (Liczba stron: 20)