Wyszukiwarka serwisu

Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy

Skład planu: wstępne streszczenia, analiza nabywców, segmentacja, analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze i karty okolicznościowe, określenie przeznaczenia oraz funkcji i parametrów technicznych oferowanych produktów, miejsce produktów na krzywej cyklu życia produktu, potencjał rynku, odbiorcy, analiza podaży i charakterystyka (ocena punktowa wg 10 cech) konkurencji, mocne i słabe strony konkurencji oraz szanse i zagrożenia dla firmy, analiza dystrybucji towarów, zaopatrzenia (dostawców i odbiorców), makrootoczenie i mikrootoczenie, szanse i zagrożenia, atuty i słabości, siła przedsiębiorstwa i atrakcyjność dla rynku - macierz GE (McKinseya, atrakcyjności produktu), strategia marketingowa firmy (selektywny rozwój, penetracja rynku, push, dystrybucja intensywna) oraz zadania rynkowe, określenie celów marketingowych, pozycja firmy, ocena atrakcyjności segmentów rynku, pozycjonowanie produktu, wykonawcze programy realistyczne, prognozowane przychody i nakłady, kontrola realizacji planu marketingowego, ankieta. (46 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #gotowy plan marketingowy, #segmentacja rynku, #cykl życia produktu, #analiza podaży, #macież GE, #strategia marketingowa, #ankieta,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy spółdzielni handlowej (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Biznes plan biura rachunkowego (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)