Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Plan marketingowy spółdzielni handlowej

Opisana spółdzielnia skupia się na handlu towarem ogólnospożywczym. W planie zawarto takie oto punkty: misja oraz główne zadania i cele, analiza sytuacji wyjściowej, pięciu sił Portera, Swot, metody scenariuszowe, macierz BCG i macierz GE McKinsey'a, marketing mix - produkt, cena, dystrybucja, promocja. (25 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #gotowy plan marketingowy, # pięć sił Portera, #macierz GE, #macierz BCG, #marketing mix,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)



Plik pt. Plan marketingowy spółdzielni handlowej należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Plan marketingowy spółdzielni handlowej (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Biznes plan biura rachunkowego (Liczba stron: 20)