Wyszukiwarka serwisu

Plan marketingowy - teoria

Skład opracowania: zdefiniowanie planu marketingowego, kroki w tworzeniu planu strategicznego, zbiór pytań jakie należy sobie zadać przed ustaleniem planu marketingowego m.in. identyfikacja rynków docelowych, jakie są cele i co może przeszkodzić w ich realizacji, produkty, klienci, konkurencja, omówienie etapów ustalania cen. (17 stron)

Pliki powiązane tematycznie: #plan marketingowy,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Plan marketingowy - teoria należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy spółdzielni handlowej (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Biznes plan biura rachunkowego (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)