MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel

Skład pracy: wstępne streszczenie dla kierownictwa, analiza sytuacji i charakterystyka firmy, asortyment, dynamika i struktura sprzedaży, produkt, cena, dystrybucja, promocja, klienci, analiza elementów makrootoczenia - czynniki ekonomiczne i polityczno-prawne, technologiczne, demograficzne i społeczno-kulturowe; analiza elementów mikrootoczenia - struktura konkurencji wewnątrz sektora (udział w rynku, znajomość marek, mapa grup strategicznych rynku czekolad), odbiorcy oraz dostawcy i ich siła przetargowa, bariery wejści i wyjścia, substytuty i nowe produkty; analiza Swot (silne i słabe strony, szanse i zagrożenia), cele, strategia marketingowa, programy marketingowe (wprowadzenie nowych produktów, rozszerzenie sieci dystrybucji), budżet marketingowy, harmonogram i podział zadań marketingowych, monitoring i kontrola. Załączniki: Schemat struktury organizacyjnej oraz sprzedaż ilościowa czekolady i udział producentów w całkowitej sprzedaży. (26 stron)


Pliki powiązane tematycznie: #przykładowy plan marketingowy, #marketing mix, #makrootoczenie, #analiza swot, #budżet marketingowy,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Plan marketingowy
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy spółdzielni handlowej (Liczba stron: 25)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących (Liczba stron: 55)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości (Liczba stron: 16)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel (Liczba stron: 26)
Plan marketingowy - teoria (Liczba stron: 17)
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych (Liczba stron: 16)
Plan marketingowy restauracji (Liczba stron: 10)
Biznes plan biura rachunkowego (Liczba stron: 20)
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego (Liczba stron: 9)