Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczy

Polityka ceny w strategii marketingowej firmy

Skład pracy: definicja i funkcje ceny, znaczenie ceny w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, ustalanie jej wysokości (metoda koszty plus zysk, analiza progu rentowności, analiza udziału w zysku), elementy warunkujące poziom ceny (schemat), strategie cenowe, cele decydujące o wyborze strategii (przetrwanie, maksymalny zysk bieżący, przychód bieżący, wzrost sprzedaży, jakość, zbieranie śmietanki, inne), strategia market plus, minus, ceny średniej, różnicowanie ceny produktu, cena - popyt - koszty, metody za pomocą których firma może zareagować na wzrost kosztów lub popytu bez podnoszenia ceny. (10 stron)

W pracy zawarta jest bibliografia (literatura).

Pliki powizane tematycznie: #polityka cenowa, #strategia marketingowa,


Aby pobiera pliki wpisz swj kod:
Podaj swj adres e-mail:*

Zobacz jak aktywowa dostp do plikw... (kliknij)


Plik pt. Polityka ceny w strategii marketingowej firmy naley do kategorii:
Pomoce dla studentw » Marketing
Przejrzyj te pozostae prace z tego dziau tematycznego. Z pewnoci znajdziesz tam wicej interesujcych prac.

Osoby, ktre pobray powyszy plik pobray rwnie:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)

Sprawd te podobne opracowania i prace:
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 10)
Projekt strategii marketingowej firmy (Liczba stron: 13)
Budowa strategii marketingowej (Liczba stron: 8)
Zagadnienia na egzamin z marketingu (Liczba stron: 24)
Plan marketingowy firmy budowlanej (Liczba stron: 35)
Analiza strategii firmy (Liczba stron: 51)