MENU
Strona główna
CDStudent
Wymiana - kody za darmo
Newsletter
Pomoc
Regulamin
Leksykon ekonomii
Kontakt

Referaty, ściągi, wykłady:
Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu


Marketing


  • Podstawy marketingu - Opracowanie teoretyczne, zawierające definicje, podziały, schematy: ewolucja koncepcji marketingu, marketing strategiczny, społeczny, partnerski, zasady i reguły marketingowe, instrumenty marketingowe, elementy...
    Liczba stron: 22



  • Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
    Liczba stron: 2

  • Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
    Liczba stron: 2

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
    Liczba stron: 7

  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
    Liczba stron: 22



  • Atrybuty produktu - Skład opracowania: struktura produktu, jego atrybuty, marka, czynniki i wybór marki oraz jej cykl życia, pozycjonowanie marki (etapy pozycjonowania), prawa,...
    Liczba stron: 9

  • Budowa strategii marketingowej - Skład opracowania: teoretyczne opracowanie omawiające etapy procesu strategicznego planowania marketingowego (+ schemat) oraz podstawowe rodzaje strategii. (8 stron)
    Liczba stron: 8

  • Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
    Liczba stron: 21

  • Cele i przekonania konsumenta - Praca zaliczeniowa na temat celów i przekonań konsumenta, w tym m.in. model racjonalności wzajemnego oddziaływani Laudana, przyczyny dokonywania zakupów, typy...
    Liczba stron: 5 - ☑Bibliografia

  • CRM - Customer Relationship Management - Teoretyczne opracowanie omawiające Customer Relationship Management (CRM) i customer care, a w nim między innymi: definicja CRM, wymagania, historia, korzyści...
    Liczba stron: 13

  • CRM - Customer Relationship Management - Skład opracowania: istota i geneza CRM, korzyści z wdrożenia systemu, funkcjonalność, rodzaje systemów CRM i ich charakterystyka (operacyjny, analityczny, kontaktowy)....
    Liczba stron: 4 - ☑Przypisy

  • CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia

  • Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora - Skład pracy: fazy cyklu życia produktu oraz omówienie poszczególnych faz - faza wprowadzenia, wzrostu, rozkwitu i schyłku, porównanie faz wg...
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia

  • Czym jest marketing? - Referat, w którym ujęto elementy takie jak: warunki istnienia i składowe marketingu (polityka cenowa, produktu, dystrybucji, komunikacji), identyfikacja i zaspokajanie...
    Liczba stron: 15 - ☑Bibliografia

  • Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie - Skład pracy: funkcje marketingu oraz podstawowe zasady organizacji w przedsiębiorstwie, otoczenia marketingowe (+ schemat) - ekonomiczne, technologiczne, społeczne, demograficzne, międzynarodowe,...
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia

  • Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach - Skład opracowania: geneza i definicja marketingu politycznego oraz dwa obszary jego funkcjonowania, kanały komunikacji, organizacja sztabu wyborczego i jego...
    Liczba stron: 19

  • Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
    Liczba stron: 11 - ☑Bibliografia

  • Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w marketingu - Skład opracowania: definicja systemu informacyjnego, podstawowe typy systemów, strategiczne aspekty rozwoju systemów i technologii informacyjnych w marketingu. (9 stron)
    Liczba stron: 9

  • Konkurencja rynkowa - referat - Skład pracy: istota mechanizmu konkurencji, oddziaływanie instrumentów konkurencji na nabywców (klientów) i konkurentów, rodzaje instrumentów konkurencji, kryteria zakupu materialne i...
    Liczba stron: 12 - ☑Bibliografia

  • Lojalność wobec marki - Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka...
    Liczba stron: 7

  • Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
    Liczba stron: 6 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
    Liczba stron: 14

  • Marketing Internetowy - referat - Na całość pracy składają się: zastosowanie Internetu w handlu, fazy transakcji handlowej wraz z omówieniem, sklepy i strony internetowe, promocja...
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Marketing miasta - Skład opracowania: podstawowe pojęcia i definicje oraz poziomy (+ schemat) marketingu miasta, klienci i sprzedawcy miasta, system celów (+ schemat)...
    Liczba stron: 12

  • Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C - Skład opracowania: definicja marketingu mix, istota, strategia marketingowa 4P McCarthy'ego (produkt, cena, dystrybucja, promocja), marketing mix w usługach - 7P,...
    Liczba stron: 3

  • Marketing mix - referat - Praca zawiera omówienie koncepcji marketingu mix: na wstępie znajduje się definicja oraz schemat, na którym przedstawiona jest formuła 4P (product,...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia

  • Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
    Liczba stron: 6

  • Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
    Liczba stron: 26

  • Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
    Liczba stron: 20 - ☑Bibliografia

  • Marketing w Internecie - Skład pracy: przesłanki prowadzące do modyfikacji działań marketingowych, sprzedaż on-line, przykład sprzedaży przez Internet i prognoza rozwoju, promocja z public...
    Liczba stron: 17 - ☑Przypisy