Wyszukiwarka serwisu


Podstawy zarządzania


Sprawdź też: Zarządzanie strategiczne | Zarządzanie zasobami ludzkimi

  • Podstawy organizacji i zarządzania - wykłady - Opracowanie omawia teoretyczne podstawy zarządzania: organizowanie, organizacja - jej cechy i cele, elementy i style procesu zarządzania, menadżerowie, modele i...
    Liczba stron: 31



  • Podstawy zarządzania - ściąga - Opracowanie w formie ściągi z podstawowych zagadnień dotyczących zarządzania. Łącznie omówiono ponad 40 różnych zagadnień, m.in. takie pojęcia jak: pojęcie...
    Liczba stron: 2

  • Burza mózgów - Skład opracowania: definicja burzy mózgów (ang. brainstorming lub brainstorm session), fazy przebiegu burzy mózgów, rodzaje zespołów zadaniowych, techniki - Philips...
    Liczba stron: 8

  • Człowiek przedsiębiorczy - Skład pracy: definicja potrzeby, schemat zachowania człowieka w ujęciu modelowym, podstawa procesu motywacyjnego (schemat), wartość potrzeb a motywacja, teoria potrzeb...
    Liczba stron: 11 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Etyka biznesu - referat - Skład pracy: pochodzenie, historia i znaczenie terminu 'etyka', metody działania w przedmiocie etyki biznesu, działania moralne, Immanuel Kant o etyce,...
    Liczba stron: 8 - ☑Bibliografia



  • Etyka prawnicza - referat - Skład pracy: definicja etyki i rys historyczny (od Sokratesa po współczesność), etyka zawodowa, fundamentalne zasady zawodowej etyki prawniczej, zasada kompetencji,...
    Liczba stron: 12 - ☑Bibliografia

  • Etyka w biznesie - opracowanie - Na opracowanie składają się podstawowe wiadomości dotyczące etyki w biznesie: kodeks etyki zawodowej, kodeks etyczny firmy, obowiązki pracowników, ubieganie się...
    Liczba stron: 10

  • Etyka w biznesie - referat - Zawartość pracy: historia etyki i jej źródła w biznesie, problemy etyczne w dzisiejszej gospodarce, etyka marketingu, etyczny negocjator, doradca organizacyjny,...
    Liczba stron: 16 - ☑Bibliografia

  • Etyka w relacji z konkurencją - Skład pracy: definicja konkurencji gospodarczej, jej wady i zalety oraz podział, przykłady odstępstw od reguł uczciwej konkurencji, reguły konkurencji pozytywnej...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Funkcje zarządzania - referat - Skład referatu: pojęcie zarządzania (kilka wybranych definicji, w tym zarządzanie w ujęciu instytucjonalnym i funkcjonalnym), podstawowe funkcje zarządzania wg H....
    Liczba stron: 14 - ☑Bibliografia

  • Funkcjonowanie przedsiębiorstwa sprywatyzowanego - Skład pracy: istota i cel prywatyzacji, metody (rodzaje) prywatyzacji, prywatyzacja kapitałowa, likwidacyjna, informacje dotyczące przedsiębiorstwa na przykładnie którego napisana została...
    Liczba stron: 41 - ☑Bibliografia

  • Globalizacja przedsiębiorstw - referat - Skład pracy: przejaw i przyczyna globalizacji, wpływ organizacji międzynarodowych na procesy globalizacyjne, wpływ globalizacji na działalność przedsiębiorstw, procesy społeczno -...
    Liczba stron: 9 - ☑Bibliografia

  • Idea przedsiębiorczości - referat - Skład pracy: definicja przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy, jego cechy i funkcje związane z własnością i gospodarowaniem kapitałem, cechy przedsiębiorcy osiągającego sukces,...
    Liczba stron: 7 - ☑Bibliografia

  • Istota zarządzania projektami - Skład pracy: geneza pojęcia projektu i projektu organizacyjnego, rodzaje projektów (projekty inwestycyjne, organizacyjne, rozwojowe, biznesowe), zarządzanie projektami, cztery podstawowe składowe...
    Liczba stron: 4 - ☑Przypisy

  • Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwie - Skład opracowania: istota kapitału intelektualnego i jego składowe (kapitał ludzki, strukturalny, relacyjny), podział na kategorie (aktywa rynkowe, odnoszące się...
    Liczba stron: 5

  • Kierowanie konfliktem w organizacji - referat - Skład pracy: definicja konfliktu, bezpośrednie przyczyny ich powstawania w przedsiębiorstwie, poziomy (intraindywidualny poziom konfliktu, interpersonalny, międzygrupowy i międzyorganizacyjny) i ich...
    Liczba stron: 8 - ☑Bibliografia

  • Kompetencje menedżerskie - Skład opracowania: w tym krótkim opracowaniu omówione zostały kompetencje menedżera, a wśród nich: kompetencje osobiste tzw. interpersonalne (samoświadomość, kierowanie stresem...
    Liczba stron: 3

  • Komunikacja w przedsiębiorstwie - Skład pracy: definicja komunikacji, pojęcie komunikowania się, proces komunikowania się -charakterystyka procesu, model procesu komunikacji (omówienie i schemat graficzny); wyjaśnienie...
    Liczba stron: 12 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Konflikt w organizacji - referat - Skład pracy: istota, rodzaje i definicja konfliktu (wg D. Tjoswolda, J. Stonera i Ch. Wankela), gry ściśle i częściowo konfliktowe,...
    Liczba stron: 9 - ☑Bibliografia ☑Przypisy

  • Kultura organizacji - referat - Skład pracy: definicja kultury organizacji, czynniki wpływające na kulturę organizacji, jej składniki wg Edgara Scheina (artefakty, normy i wartości, założenia),...
    Liczba stron: 17 - ☑Bibliografia

  • Kultura organizacji w USA - Skład opracowania: definiowanie kultury organizacji, funkcje organizacji - funkcja kierownicza (aspekt władzy, myślenie elitarne, wynagradzanie, koncentracja, efektywność, ekonomia), społeczna (sprawiedliwość,...
    Liczba stron: 8

  • Kultura organizacyjna - referat - Skład pracy: geneza kultury organizacji, przejawy kultury organizacji (symbole, sposoby komunikowania, rytuały, mity, tabu), składniki KO (założenia, wartości, normy), artefakty,...
    Liczba stron: 13 - ☑Bibliografia

  • Lean management - referat - Skład referatu to: istota i geneza koncepcji lean management (LM), dywestycje i cele działań dywestycyjnych, charakterystyka LM, cechy charakterystyczne koncepcji,...
    Liczba stron: 10 - ☑Bibliografia

  • Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy - Skład opracowania: charakterystyka makrootoczenia firmy oraz omówienie jego elementów takich jak: otoczenie demograficzne, technologiczne, ekonomiczne i prawno-polityczne. (5 stron)
    Liczba stron: 20 - ☑Przypisy

  • Negocjacje - opracowanie - Skład opracowania: planowanie, cele, analiza proporcji, wstępna forma współpracy, sugestie dotyczące stadium planowania, zespół negocjacyjny (skład, przywódca, członkowie zespołu), przygotowanie...
    Liczba stron: 24

  • Negocjacje - praca - Skład pracy: definicja negocjacji, sformułowanie sytuacji kiedy warto prowadzić negocjacje, zasady 'wybrana - wygrana', zasady prowadzenia negocjacji w stylu rzeczowym,...
    Liczba stron: 16 - ☑Bibliografia

  • Negocjacje cenowe - Skład opracowania: definicja i fazy negocjacji (przygotowanie, otwarcie rozmów, przedstawienie propozycji, ustępstwa i oferty), zasada 'ustępstwo za ustępstwo' oraz 'obszaru...
    Liczba stron: 14 - ☑Przypisy

  • Negocjacje japońskie - Skład opracowania: język interesów, stosunek do kobiet w biznesie, pokonywanie barier wieku i płci, ceremonialność i rytuały, protokół w biznesie...
    Liczba stron: 5

  • Organizacja i zarządzanie - zagadnienia - Zbiór omówionych zagadnień z podstaw organizacji i zarządzania, a w nim definicje, cechy, podziały. Skład opracowania: kierowanie, planowanie, organizowanie, przewodzenie,...
    Liczba stron: 9

  • Organizacja wirtualna - Skład opracowania: przyczyny powstawania nowych form przedsiębiorstw, wyjaśnienie czym jest organizacja wirtualna, definicje, model Leavitta, kultura organizacji, EDIFACT (Electronic Data...
    Liczba stron: 12