| Strona główna | Prace wykłady i ściągi | Opracowania na CD | Wymiana - kody | Pomoc | Regulamin | Linki | Kontakt |




4200 opracowań - kliknij tutaj i pobierz na dysk

Pomoce dla studentów:

Analiza finansowa
Analiza rynku
Analiza strategiczna i Swot
Badania marketingowe
Bankowość
Biznes plan
Ekonometria
Ekonomia matematyczna
Finanse międzynarodowe
Finanse przedsiębiorstwa
Finanse publiczne
Geografia ekonomiczna
Gospodarka
Handel zagraniczny
Historia gospodarcza
Historia myśli ekonomicznej
Integracja europejska
Inwestycje
Logistyka
Makroekonomia
Marketing
Marketing międzynarodowy
Matematyka finansowa
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Mikroekonomia
Model ekonometryczny
Plan marketingowy
Podstawy zarządzania
Prawo gospodarcze
Psychologia
Rachunkowość finansowa
Rachunkowość zarządcza
Rynek kapitałowy
Socjologia
Statystyka
Ubezpieczenia i ryzyko
Zarządzanie jakością
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie strategiczne
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Wyszukiwarka serwisu

Możemy Ci w czymś pomóc?
Szukasz konkretnego tematu? Napisz do nas. Znadziemy opracowania dla Ciebie.

Dołącz do grupy czytelników biuletynu serwisu ABC Ekonomii, aby otrzymywać informacje o nowościach, nowych pracach, bonusach... więcej>>


Poradnik Jak krok po kroku napisać pracę magisterską




Podstawy zarządzania


Sprawdź też: Zarządzanie strategiczne | Zarządzanie zasobami ludzkimi


  • Podstawy organizacji i zarządzania - wykłady - Opracowanie omawia teoretyczne podstawy zarządzania: organizowanie, organizacja - jej cechy i cele, elementy i style procesu zarządzania, menadżerowie, modele i... (Zobacz pełen opis tutaj)


  • Podstawy zarządzania - ściąga - Opracowanie w formie ściągi z podstawowych zagadnień dotyczących zarządzania. Łącznie omówiono ponad 40 różnych zagadnień, m.in. takie pojęcia jak: pojęcie... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Burza mózgów - Skład opracowania: definicja burzy mózgów (ang. brainstorming lub brainstorm session), fazy przebiegu burzy mózgów, rodzaje zespołów zadaniowych, techniki - Philips... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Człowiek przedsiębiorczy - Skład pracy: definicja potrzeby, schemat zachowania człowieka w ujęciu modelowym, podstawa procesu motywacyjnego (schemat), wartość potrzeb a motywacja, teoria potrzeb... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Etyka biznesu - referat - Skład pracy: pochodzenie, historia i znaczenie terminu 'etyka', metody działania w przedmiocie etyki biznesu, działania moralne, Immanuel Kant o etyce,... (Zobacz pełen opis tutaj)


  • Etyka prawnicza - referat - Skład pracy: definicja etyki i rys historyczny (od Sokratesa po współczesność), etyka zawodowa, fundamentalne zasady zawodowej etyki prawniczej, zasada kompetencji,... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Etyka w biznesie - opracowanie - Na opracowanie składają się podstawowe wiadomości dotyczące etyki w biznesie: kodeks etyki zawodowej, kodeks etyczny firmy, obowiązki pracowników, ubieganie się... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Etyka w biznesie - referat - Zawartość pracy: historia etyki i jej źródła w biznesie, problemy etyczne w dzisiejszej gospodarce, etyka marketingu, etyczny negocjator, doradca organizacyjny,... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Etyka w relacji z konkurencją - Skład pracy: definicja konkurencji gospodarczej, jej wady i zalety oraz podział, przykłady odstępstw od reguł uczciwej konkurencji, reguły konkurencji pozytywnej... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Funkcje zarządzania - referat - Skład referatu: pojęcie zarządzania (kilka wybranych definicji, w tym zarządzanie w ujęciu instytucjonalnym i funkcjonalnym), podstawowe funkcje zarządzania wg H.... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Funkcjonowanie przedsiębiorstwa sprywatyzowanego - Skład pracy: istota i cel prywatyzacji, metody (rodzaje) prywatyzacji, prywatyzacja kapitałowa, likwidacyjna, informacje dotyczące przedsiębiorstwa na przykładnie którego napisana została... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Globalizacja przedsiębiorstw - referat - Skład pracy: przejaw i przyczyna globalizacji, wpływ organizacji międzynarodowych na procesy globalizacyjne, wpływ globalizacji na działalność przedsiębiorstw, procesy społeczno -... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Idea przedsiębiorczości - referat - Skład pracy: definicja przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy, jego cechy i funkcje związane z własnością i gospodarowaniem kapitałem, cechy przedsiębiorcy osiągającego sukces,... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Istota zarządzania projektami - Skład pracy: geneza pojęcia projektu i projektu organizacyjnego, rodzaje projektów (projekty inwestycyjne, organizacyjne, rozwojowe, biznesowe), zarządzanie projektami, cztery podstawowe składowe... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwie - Skład opracowania: istota kapitału intelektualnego i jego składowe (kapitał ludzki, strukturalny, relacyjny), podział na kategorie (aktywa rynkowe, odnoszące się... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Kierowanie konfliktem w organizacji - referat - Skład pracy: definicja konfliktu, bezpośrednie przyczyny ich powstawania w przedsiębiorstwie, poziomy (intraindywidualny poziom konfliktu, interpersonalny, międzygrupowy i międzyorganizacyjny) i ich... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Kompetencje menedżerskie - Skład opracowania: w tym krótkim opracowaniu omówione zostały kompetencje menedżera, a wśród nich: kompetencje osobiste tzw. interpersonalne (samoświadomość, kierowanie stresem... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Komunikacja w przedsiębiorstwie - Skład pracy: definicja komunikacji, pojęcie komunikowania się, proces komunikowania się -charakterystyka procesu, model procesu komunikacji (omówienie i schemat graficzny); wyjaśnienie... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Konflikt w organizacji - referat - Skład pracy: istota, rodzaje i definicja konfliktu (wg D. Tjoswolda, J. Stonera i Ch. Wankela), gry ściśle i częściowo konfliktowe,... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Kultura organizacji - referat - Skład pracy: definicja kultury organizacji, czynniki wpływające na kulturę organizacji, jej składniki wg Edgara Scheina (artefakty, normy i wartości, założenia),... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Kultura organizacji w USA - Skład opracowania: definiowanie kultury organizacji, funkcje organizacji - funkcja kierownicza (aspekt władzy, myślenie elitarne, wynagradzanie, koncentracja, efektywność, ekonomia), społeczna (sprawiedliwość,... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Kultura organizacyjna - referat - Skład pracy: geneza kultury organizacji, przejawy kultury organizacji (symbole, sposoby komunikowania, rytuały, mity, tabu), składniki KO (założenia, wartości, normy), artefakty,... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Lean management - referat - Skład referatu to: istota i geneza koncepcji lean management (LM), dywestycje i cele działań dywestycyjnych, charakterystyka LM, cechy charakterystyczne koncepcji,... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy - Skład opracowania: charakterystyka makrootoczenia firmy oraz omówienie jego elementów takich jak: otoczenie demograficzne, technologiczne, ekonomiczne i prawno-polityczne. (5 stron) tutaj)

  • Negocjacje - opracowanie - Skład opracowania: planowanie, cele, analiza proporcji, wstępna forma współpracy, sugestie dotyczące stadium planowania, zespół negocjacyjny (skład, przywódca, członkowie zespołu), przygotowanie... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Negocjacje - praca - Skład pracy: definicja negocjacji, sformułowanie sytuacji kiedy warto prowadzić negocjacje, zasady 'wybrana - wygrana', zasady prowadzenia negocjacji w stylu rzeczowym,... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Negocjacje cenowe - Skład opracowania: definicja i fazy negocjacji (przygotowanie, otwarcie rozmów, przedstawienie propozycji, ustępstwa i oferty), zasada 'ustępstwo za ustępstwo' oraz 'obszaru... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Negocjacje japońskie - Skład opracowania: język interesów, stosunek do kobiet w biznesie, pokonywanie barier wieku i płci, ceremonialność i rytuały, protokół w biznesie... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Organizacja i zarządzanie - zagadnienia - Zbiór omówionych zagadnień z podstaw organizacji i zarządzania, a w nim definicje, cechy, podziały. Skład opracowania: kierowanie, planowanie, organizowanie, przewodzenie,... (Zobacz pełen opis tutaj)

  • Organizacja wirtualna - Skład opracowania: przyczyny powstawania nowych form przedsiębiorstw, wyjaśnienie czym jest organizacja wirtualna, definicje, model Leavitta, kultura organizacji, EDIFACT (Electronic Data... (Zobacz pełen opis tutaj)



1 2 Dalej

© ABC Ekonomii - ABC Ekonomii | mapa serwisu | słownik | tematy | tematyczne | Nasze serwisy: Biznes plan