Wyszukiwarka serwisu

Promocja jako element marketingu

Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci i cele promocji, grupy celów, najczęściej stosowane kryteria segmentacji rynku, strategia pull i push, promocja w cyklu życia produktu na rynku, sposoby oddziaływania instrumentów promocji, jej formy i budżet, reklama, rodzaje reklam według kryteriów klasyfikacji, przykładowe cele reklamy, zalety i wady podstawowych środków reklamy (telewizja, radio, prasa, outdoor, bezpośrednia), wybór środków reklamy, model AIDA i jego charakterystyka, reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, zewnętrzna (outdoor), marketing bezpośrednia, direct mail, telemarketing, targi i wystawy, public relations, publicity, komunikaty prasowe i konferencje, efekty działania wybranych środków PR, sprzedaż osobista, fazy akwizycji, promocja uzupełniająca, cele stosowania wybranych środków sales promotion, sponsoring - jego definicja, cechy, cele i podział, fazy formułowania i realizacji strategii sponsoringu. (30 stron)

W pracy zawarte są przypisy.

Pliki powiązane tematycznie: #marketing mix, #reklama, #sponsoring, #promocja,


Aby pobierać pliki wpisz swój kod:
Podaj swój adres e-mail:*

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


Plik pt. Promocja jako element marketingu należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (Liczba stron: 14)
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU (Liczba stron: 10)

Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Promocja jako narzędzie marketingu (Liczba stron: 10)
Promocja - referat (Liczba stron: 14)
Zagadnienia z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 16)
Promocja jako element marketingu (Liczba stron: 30)
Marketing w Internecie (Liczba stron: 17)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)