MENU
Referaty, ściągi, wykłady:
|
Reklama w Internecie
Skład pracy: środki reklamy internetowej (bannery, linki, strony www, mailingi, serwisy internetowe), sponsoring, dostępność internetowego rynku reklamowego, koszty (m.in. flat fee, CPM), odbiorcy reklamy internetowej, skuteczność działań. (13 stron)
W pracy zawarta jest bibliografia (literatura).
Pliki powiązane tematycznie: #marketing w Internecie,
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
Plik pt. Reklama w Internecie należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które pobrały powyższy plik pobrały również:
Merchandising - referat (Liczba stron: 15)
Plan promocji wody mineralnej - projekt (Liczba stron: 8)
Polityka asortymentowa (Liczba stron: 14)
Proces dystrybucji (Liczba stron: 15)
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji (Liczba stron: 7)
Sprawdź też podobne opracowania i prace:
Reklama w Internecie (Liczba stron: 13)
Badania marketingowe w Internecie (Liczba stron: 20)
Marketing w Internecie (Liczba stron: 17)
Marketing Internetowy - referat (Liczba stron: 14)
Reklama - referat (Liczba stron: 14)
Psychologia reklamy - referat (Liczba stron: 30)
|