Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza wskaźnikowa | funkcja CES | koszty | wykłady z badań marketingowych | metoda fmea | projekt inwestycyjny | psychologia w marketingu | strategia sprzedaży |

Wady bezpośredniej działalności na rynku zagranicznym

Wady bezpośredniej działalności:

1. Konieczność stworzenia własnej organizacji eksportowo-importowej;
2. Konieczność zaangażowania w przedsiębiorstwie większego kapitału i korzystania z kredytów;
3. Wzrost kosztów działalności handlowej.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Prywatyzacja przedsiębiorstw państwowych
12 stron(-y)
Transport i spedycja międzynarodowa
12 stron(-y)
Franchising i jego wpływ na skuteczność działań wybranych firm (⭐bibliografia ⭐przypisy)
12 stron(-y)
Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa
15 stron(-y)
Franchising a kanały dystrybucji (⭐bibliografia)
23 stron(-y)
Finansowanie przedsiębiorstw (⭐bibliografia)
23 stron(-y)
Rachunek kosztów zmiennych i pełnych - referat (⭐bibliografia)
26 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Wady bezpośredniej działalności na rynku zagranicznym

Wady bezpośredniej działalności na rynku zagranicznym
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 118 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii