Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia ceny | ISO | prognozowanie gospodarcze | Kaizen | rachunek zysków i strat | model DIPADA | krzywa obojętności | rzadkość dóbr |

Złote zasady sukcesu w marketingu

To:

1. Profesjonalizm i ciężka praca (energia, wytrwałość, cierpliwość)
2. Obsługa i sposób bycia (fachowa, kompetentna trzeba lubić to co się robi)
3. Wyobraźnia
4. Osiągalność (aktywność 24-godzinna)
5. Kompromis
6. Współpraca

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Ściąga z marketingu
2 stron(-y)
Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
14 stron(-y)
Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej
27 stron(-y)
Analiza strategiczna przedsiębiortwa - prezentacja
27 stron(-y)
Marketing wyborczy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Analiza strategiczna Próchnik S.A. (marka odzieżowa) (⭐bibliografia)
39 stron(-y)
Podstawy marketingu
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Złote zasady sukcesu w marketingu

Złote zasady sukcesu w marketingu
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 148 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii