Adresaci planu marketingowego
To:
1. Menedżerowie i pozostali pracownicy - celem jest wskazanie kierunków rozwoju działalności marketingowej lub przekonanie kierownictwa do realizacji konkretnego przedsięwzięcia.
2. Banki i potencjalni inwestorzy - celem jest pozyskanie kapitału do sfinansowania działań marketingowych.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (26 stron A4)
2. (8 stron A4)
3. (33 stron A4)
4. (13 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (16 stron A4)
7. (12 stron A4)
8. (18 stron A4)
9. (22 stron A4)
10. (46 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.1 stron)
4. (1.2 stron)
5. (0.2 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.2 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Plan marketingowy » Adresaci planu marketingowego
Adresaci planu marketingowego
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 229 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|