Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rentowność kapitału własnego | 7W | wynagradzanie | mobbing | łączenie przedsiębiorstw | pomiar ryzyka | PR | gotowy plan marketingowy |

Adresaci planu marketingowego

To:

1. Menedżerowie i pozostali pracownicy - celem jest wskazanie kierunków rozwoju działalności marketingowej lub przekonanie kierownictwa do realizacji konkretnego przedsięwzięcia.

2. Banki i potencjalni inwestorzy - celem jest pozyskanie kapitału do sfinansowania działań marketingowych.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem (⭐przypisy)
16 stron(-y)
Plan marketingowy - teoria
17 stron(-y)
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości
16 stron(-y)
Plan marketingowy biura podróży
14 stron(-y)
Jak napisać biznes plan - prezentacja
26 stron(-y)
Plan promocji wody mineralnej - projekt
8 stron(-y)
Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego (⭐bibliografia)
33 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Plan marketingowy » Adresaci planu marketingowego

Adresaci planu marketingowego
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 229 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii